Spółka działa w obszarze sprzedaży wolnocłowej

Spółka Abra SA, właściciel nieproducenckiej sieci sklepów meblowych Abra oprócz tradycyjnych salonów własnych i franczyzowych prowadzi także sprzedaż przez internet, za pośrednictwem swojej strony internetowej www.abra-meble.pl.

Sklep on-line, to miejsce, gdzie użytkownicy sieci mogą nabyć nie tylko meble z oferty sklepów Abry, ale także dodatki i dekoracje uzupełniające ofertę sieci. – Sprzedaż mebli za pośrednictwem internetu stanowi dodatkowy kanał dystrybucyjny firmy, który z roku na rok zyskuje kolejne rzesze swoich zwolenników. Po dwóch latach działalności sklepu Abry ilość wizyt na stronie zwiększyła się 8-krotnie. Podobnie dynamicznie zwiększają się przychody spółki z tego kanału sprzedaży – poinformowali przedstawiciele spółki.

Firma planuje dalszą ekspansję na tym polu i udoskonala swoją stronę oraz zwiększa obecność w sieci. Jej działania zostały docenione przez miesięcznik Forbes oraz portal Onet.pl, które przyznały spółce nagrodę e-diamenty Forbes&Onet.pl, dla najlepszej korporacyjnej strony www firm, które znalazły się w tegorocznym rankingu Diamenty Forbesa 2011.

W 2011 roku Abra otworzyła 4 nowe sklepy własne oraz 3 sklepy franczyzowe. Obecnie spółka zarządza siecią 78 sklepów, z czego 74 to sklepy własne, a 4 franczyzowe.
Sklepy własne otwierane są w dużych miastach, natomiast franczyzowe – w miastach od 20 tys. do ok. 50 tys. mieszkańców (dane na 15 marca 2012 r.).