BBI Development realizuje w Warszawie Nowy Plac Unii

Z końcem marca 2012, w Galerii Starówka w Stargardzie Szczecińskim nastąpiło oficjalne otwarcie nowego salonu franczyzowego marki Giacomo Conti. Jest to pierwszy lokal tej sieci na terenie północno-zachodniej Polski otwierany przez spółkę specjalizującą się w produkcji eleganckiej odzieży męskiej.

Oferta marki Giacomo Conti skierowana jest do mężczyzn dbających o swój wizerunek. Obok stylowych garniturów, modnych taliowanych koszul czy okryć wierzchnich, pojawiają się marynarki czy dzianiny, a także cała gama dodatków.

– Obserwujemy dynamiczny rozwój marki, która intensywnie zdobywa polski rynek. Mimo prognozowanego kryzysu, w najbliższym czasie planowane są kolejne otwarcia na terenie całego kraju. Prowadzimy negocjacje dotyczące nowych lokalizacji m.in. na Śląsku. Chcemy też przeprowadzić w tym roku restrukturyzację sieci, kiedy to wymienimy lokalizacje słabo rokujące na bardziej rentowne. W obliczu obecnego spadku konsumpcji w naszym kraju jest to dla nas bardzo istotna kwestia – poinformował redakcję Retailnet.pl Tomasz Drobiński specjalista ds. marketingu Giacomo Conti.

Przypomnijmy, z końcem marca tego roku spółka podpisała także umowę najmu na nowy salon franczyzowy w Galerii Jantar w Słupsku. Obecnie sieć stanowią 21 salonów własnych i 9 salonów franczyzowych.