Galeria Olimp będzie rozbudowana

Firma Atlantic, która produkuje i sprzedaje bieliznę planuje w 2012 roku zwiększyć sieć sklepów na terenie kraju. W marcu zostały uruchomione dwa sklepy marki Atlantic m.in. w galerii CH Galaxy Szczecin i przy jednej z włocławskich ulic.  – W tym roku zamierzamy skupić się przede wszystkim na rozwoju sieci sklepów w formie franczyzy depozytowej. Interesują nas lokalizacje w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców., w galeriach i przy ulicach.  – powiedział redakcji Retailnet.pl Paweł Milewski specjalista ds. franczyzy w Atlantic Sp. z o.o.

Koncepcja franczyzy depozytowej polega na zatowarowaniu sklepu franczyzobiorcy na koszt firmy Atlantic.  – dodaje Paweł Milewski.

Atlantic SA zajmuje się produkcją i sprzedażą bielizny. Firma od 15 lat jest obecna na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Do spółki Atlantic należą trzy marki: Atlantic, L`uni, Arcado. Aktualnie w ramach sieci funkcjonuje 131 sklepów w tym 32 własne, 65 na zasadzie franczyzy klasycznej, a także 22 na zasadzie franczyzy depozytowej. Otwierane sklepy mają średnią powierzchnię 40-80 mkw., są zlokalizowane w galeriach handlowych lub przy głównych ulicach miast. Produkty marki Atlantic można również kupić za pośrednictwem firmowego sklepu internetowego.