CHI: kolejna kawiarnia Costa Coffee w Polsce

Od 2006 Gino Rossi S.A. notowana jest na GPW

Od 2006 Gino Rossi S.A. notowana jest na GPW

W gdyńskim Centrum Handlowym Klif  Costa Coffee wynajęło 158 mkw. Costa Coffee to koncept kawiarni obecny już w 25 krajach.  Sieć dysponuje ponad 2 tys. placówkami na całym świecie. Dla Costa Coffee  charakterystyczne są tradycyjne, miękkie fotele, ciepłe barwy i wkomponowany w ogrodzenie ogródka logotyp marki.

– W prowadzonych przez nas kawiarniach Costa Coffee chcemy połączyć najlepsze doświadczenia z różnych rynków i stworzyć unikatowy koncept dostosowany do specyfiki naszego rynku. Planujemy dynamicznie rozwijać Costa Coffee. Tempo rozwoju dostosujemy oczywiście do bieżących potrzeb naszych klientów – mówi Paweł Wasiljew, Dyrektor Zarządzający reprezentujacej markę CHI Polska SA.

Firma CHI Polska SA jest obecna na polskim rynku od 1999 roku i jest operatorem dwóch marek z branży kawiarnianej:  Coffeeheaven oraz  Costa Coffee. Pierwszą polską kawiarnię Coffeeheaven firma otworzyła w gdyńskim Centrum Gemini w 2000 r. Dziś  w naszym kraju, pod szyldem Coffeeheaven funkcjonuje 90 placówek zlokalizowanych głównie w centrach oraz galeriach handlowych w największych miastach Polski (Warszawa, Wrocław, Kraków, Katowice, Łódź, Poznań, Lublin, Kielce, Opole, Bydgoszcz, Szczecin, Gdańsk, Gdynia, Sopot, Częstochowa, Toruń, Bielsko-Biała, Rzeszów). 

CHI Polska SA należy do Costa Limited – firmy zarządzającej drugą pod względem wielkości międzynarodową marką kawiarni na świecie – Costa Coffee. Założyli ją bracia Sergio i Bruno Costa w 1971 r. Siedem lat później powstała pierwsza kawiarnia firmy Costa w i posiada w sumie 2103 kawiarnie, z czego 1352 znajduje się w Wielkiej Brytanii. W 2011 roku firma otworzyła 277 kawiarni. CHI swoją pierwszą kawiarnię Costa Coffee w Polsce otworzyła w styczniu 2012 roku w galerii handlowej Wola Park.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016