Redan: e-commerce to 10 proc. sprzedaży naszych sklepów

54 sklepy Bartka w galeriach handlowych

54 sklepy Bartka w galeriach handlowych

– Sklep on-line oferuje aktualnie asortyment marek Top Secret, Troll oraz Drywash. Na stronach sklepu dostępny jest także outlet- informuje w rozmowie z Retailnet.pl Michał Kałużyński, prezes zarządu Top Secret sp. z o.o. -Grupa Redan planuje dynamiczny rozwój dostępnego asortymentu oraz wzrost udziału w strukturze sprzedaży kanału e-commerce, do którego w tej chwili się przygotowuje. Sklep internetowy umożliwia Grupie Redan dotarcie z ofertą sektora fashion do wszystkich, którzy preferują tę coraz bardziej popularną formę zakupów. Wśród klientów dominują kobiety. Kupują najczęściej bluzki, sweterki i T-Shitrty, których oferta w sklepie on – line jest zawsze bardzo bogata – powiedział w rozmowie z Retailnet.pl Michał Kałużyński, prezes zarządu Top Secret sp. z o.o.

Sprzedaż internetowa Grupy Redan wzrosła w 2011 r. o 250 proc., jednakże realny udział procentowy kanału e-commerce w sprzedaży sektora modowego wynosi ok. 10 proc. Płatności w sklepie internetowym Top Secret można dokonać on-line, czyli w trakcie składania zamówienia – przelewem lub kartą kredytową. Możliwa jest także opcja wysłania zamówienia za pobraniem, czyli zapłaty gotówką w momencie odbioru przesyłki. Wśród nowinek, które ostatnio wprowadzono w ramach usprawnienia funkcjonowania sklepu on-line są możliwość odbioru zamówienia w paczkomatach InPost, a także nowy sposób prezentacji kolekcji. Ubrania zaprezentowane są na sylwetkach modeli, dzięki czemu klienci przed zakupem mogą zobaczyć proponowane stylizacje ubrań wraz z dodatkami. Główny cel wprowadzonych zmian to dalszy, dynamiczny rozwoju kanału e-commerce.

Redan SA jest operatorem detalicznych marek odzieżowych. Spółka funkcjonuje w ramach Grupy Kapitałowej, która zajmuje się projektowaniem, marketingiem oraz dystrybucją odzieży. Sprzedaż jest prowadzona w 4 sieciach detalicznych: Top Secret, Top Secret&Friends, Troll oraz Textilmarket liczących ponad 460 sklepów. Redan powstał w 1995 roku, a w 2003 roku akcje spółki zostały dopuszczone do publicznego obrotu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska