Organic Farma Zdrowia: dobre wyniki sprzedaży w 2011 roku

Beata Kokeli starszym dyrektorem w dziale zarządzania nieruchomościami

Beata Kokeli starszym dyrektorem w dziale zarządzania nieruchomościami

Sprzedaż spółki Organic Farma Zdrowia SA w 2011 roku osiągnęła poziom 31,7 mln zł. Było to o 40,1 proc. więcej  niż w roku 2010 . Jest to rekordowa sprzedaż roczna w historii spółki. Zarząd spółki informuje, że taki wzrost był możliwy dzięki otwarciu kilku nowych delikatesów. Z kolei wynik EBITDA na koniec roku wyniósł -796 tys. zł i był o 30 proc. lepszy od wyniku z przed roku. Strata netto była mniejsza o 20 proc. w stosunku do straty z 2010 roku i wyniosła -1,46 mln zł.

Organic Farma Zdrowia i spółki kapitałowo z nią powiązane (Eko-Wital Sp. z o.o., Bio Planet Sp. z o.o., Green Way SA) sprzedały towary i usługi za 80 mln złotych. Grupa informuje, że w 2012 roku możliwe jest osiągnięcie sprzedaży na poziomie 100 mln zł.

Bohdan Juchniewicz, przedstawiciel właściciela sieci informuje, że w 2012 roku sieć samoobsługowych delikatesów z ekologiczną żywnością Organic Farma Zdrowia powiększy się  o 2 -3 nowe lokalizacje. Zaznacza jednak, że firma chce też zamknąć w tym roku trzy nierentowne sklepy.

Organic Farma Zdrowia w 2011 roku zamknęła jeden lokal (w CH Rumia), otworzyła cztery sklepy i zrewitalizowała kolejnych siedem placówek. Spółka posiada 21 samoobsługowych delikatesów z ekologiczną i zdrową żywnością na terenie 9 miast Polski, znajdujących się w największych galeriach i centrach handlowych. Dodatkowo firma posiada delikatesy internetowe (www.ekosfera24.pl). Oferta handlowa to kilka tysięcy produktów od producentów żywności ekologicznej i naturalnej w Polsce i Europie, w tym ponad 200 produktów pod markami własnymi. Firma zadebiutowała w 2008 roku w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect.

 

 

Reklama

Galeria Jurajska