MIG: kilkanaście nowych salonów 50 Style w 2012

Zakończyła się rozbudowa Galerii Raj

Zakończyła się rozbudowa Galerii Raj

Marketing Investment Group, właściciel salonów 50 Style z początkiem kwietnia 2012 otworzył dwa nowe sklepy: w grudziądzkiej galerii Alfa  (295 mkw.) oraz w Mielcu (274 mkw.  14 kwietnia 2012, w CH Alfa w Białymstoku rozpocznie pracę 50 style o powierzchni 275 mkw. Na rok 2012 MIG zaplanował kilkanaście otwarć sklepów w tym koncepcie, w głównej mierze w oparciu o umowy franczyzowe.

– W ten sposób rozpoczynamy kolejny etap rozwoju sieci – mówi Katarzyna Kamińska-Nobis, dyrektor Departamentu Administracji i Najmu Marketing Investment Group. -Grudziądz i Mielec to kolejno 39. i 40. sklep w Polsce. Rozwijamy sieć 50 Style i współpracę z naszymi franczyzobiorcami. Oferta franczyzowa 50 Style została przygotowana z myślą o partnerach biznesowych, posiadających doświadczenie w działalności handlowej. Otwarcia w Grudziądzu i Mielcu są dowodem na jej atrakcyjność

50 Style to ogólnopolska sieć salonów sprzedających odzież sportową. Nike, Adidas, Reebok, Umbro, Puma, Feewear – to tylko część marek, których produkty sądostępne w salonach.Obecnie działa 39 sklepów 50 Style oraz jak podkreślają właściciele sieci: prężnie rozwijający się kanał sprzedaży e-commerce – 50style.pl

Właścicielem salonów 50 style jest Marketing Investment Group. Firma działa na rynku od 1989 roku. Od samego początku była związana ze sprzedażą markowych produktów sportowych. W 1992 roku powstała spółka ZG PLUS Sc., która zajmowała się sprzedażą w Polsce marek: Activ, Kelme, Head, Lotto. Wkrótce ZG PLUS został wyłącznym dystrybutorem marek Puma i Fila w Polsce południowowschodniej. W 1996 roku firma zdecydowała się na samodzielny import i rozszerzyła ofertę o kolejne marki, zostając wyłącznym dystrybutorem produktów Blackstone oraz Skechers w Polsce. W 1998 roku udziałowcy zakładają spółkę Marketing Investment Group Sp. z o.o. (MIG). Firma podpisuje umowę master franczyzową z międzynarodową siecią sklepów sportowych – The Athlete’s Foot. W 2002 Grupa MIG dysponuje już siecią kilkudziesięciu butików w największych miastach Polski. Za pośrednictwem Grupy MIG na polski rynek trafiają kolejne światowe marki takie jak : Timberland, Lacoste Footwear, Bench, Umbro, Mizuno. W 2008 roku następuje rebranding sklepów The Athlete’s Foot na Sizeer przy równoczesnym sprofilowaniu sklepów na rynek sport-lifestyle. Obecnie grupa MIG prowadzi ok 130 sklepów w konceptach : Sizeer, 50 Style, Timberland, Umbro, Symbiosis, Lacoste/Bench.  MIG posiada też kanał sprzedaży e-commerce:  e-sizeer.com, Timberland.pl, 50style.pl, GaleriaMarek.pl.

 

Reklama

Galeria Jurajska