LPP SA: plan otwarć kolejnych salonów Mohito

Marka Mohito, należąca do Grupy LPP, w marcu 2012 roku uruchomiła sześć nowych salonów. W planach na kwiecień są otwarcia kolejnych dwóch. W sieci obecnie działa 81 salonów zlokalizowanych na terenie całego kraju. Butiki znajdują się w centrach i galeriach handlowych na terenie całego kraju, a lokale mają wielkość od 200 do 300 mkw.

– W marcu uruchomiliśmy salony w Świdnicy ( Galeria Świdnicka, ok. 267 mkw.), Grudziądzu ( Alfa Grudziądz, 216 mkw), Warszawie ( CH Janki, ok. 250 mkw.), Zabrzu ( CH M1, ok. 189 mkw.), Białymstoku ( Alfa Białystok, 358 mkw.) i Wrocławiu ( Magnolia Park, 261 mkw.). Aktualnie w przygotowaniu są dwa kolejne lokale w Łodzi i Gorzowie Wielkopolskim – poinformowała redakcję Retailnet.pl Katarzyna Pokora, LPP SA.

W planach na ten miesiąc spółka ma oddanie do użytku salonu w Łodzi, które zaplanowano na 14 kwietnia i salonu w Gorzowie, którego otwarcie nastąpi 18 kwietnia. Butik w Pasażu Łódzkim zajmie ponad 258 mkw., a w Galerii NoVa Park ponad 215 mkw.

Modowa marka Mohito skierowana jest do młodych kobiet (25-35 lat). Projektanci marki tworzą kolekcje z myślą o kobietach aktywnych zawodowo, atrakcyjnych, wolnych, twórczych i świadomych swych atutów – zwłaszcza wizualnych. Kolekcje Mohito są zgodne ze światowymi trendami mody i łamią stereotypy typowego ubioru do pracy. W sieci obecnie działa 81 salonów zlokalizowanych na terenie całego kraju. Jak już informowaliśmy, w ciągu tego roku ma zostać otwartych 11 nowych placówek. Marka nie ma sklepu on-line.

LPP SA jest polską firmą, która zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży. Jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2001 roku. Firma jest obecnie właścicielem pięciu marek odzieżowych: Reserved, Cropp, House, Mohito i Promostars. LPP SA od ponad 15 lat projektuje i dystrybuuje odzież do dwunastu europejskich krajów z rejonu Europy Środkowej i Wschodniej. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w marcu 2012 roku przez Grupę Kapitałową LPP SA wyniosły około 242 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w marcu 2011 roku o około 42 proc.

 

Tagi:,

Reklama

Galeria Jurajska