Solal to europejska nagroda w dziedzinie marketingu centrów handlowych, będąca wyrazem uznania dla zespołów zajmujących się w nich marketingiem oraz współpracujących agencji. W tym roku kapituła konkursu nominowała z CH Forum trzy projekty, m.in   kampanię „Money Making Machine” w kategorii Business-to-Business. W tegorocznej edycji konkursu Solal Marketing Awards CH Forum będzie najliczniej reprezentowane w finale spośród wszystkich polskich centrów. Jest bowiem jedynym centrum z tak dużą liczbą nominacji. Rozstrzygnięcie konkursu wraz z rozdaniem nagród odbędzie się 7 czerwca w Budapeszcie, podczas Europejskiej Konferencji Marketingowej ICSC.

CH Forum  – centrum handlowo-rozrywkowe położone w centrum Gliwic. Ze swoimi 43 tys mkw. pow. handlowej (GLA) i 140 najemcami, jest drugim tego typu obiektem na Górnym Śląsku i w Za-głębiu – najszybciej rozwijającym się i najgęściej zaludnionym regionie Polski (2,5 miliona mieszkańców). Świetna lokalizacja, doskonałe połączenie z siecią drogową i transportem publicznym, wysokie obroty oraz rzesza lojalnych klientów to główne czynniki sukcesu CH Forum. 70 proc. najemców CH Forum  to marki modowe, w tym znane firmy odzieżowe, takie jak: Bershka, Cubus, H&M, KappAhl, Pull&Bear, Royal Collection, Zara, Tom Tailor. Inne branże także reprezentowane są przez wiodące marki: Almi Decor, Home&You (wyposażenie wnętrz), RTV Euro AGD, Sony and iSpot (elektronika), Douglas, Sephora i Super-Pharm (drogerie, perfumerie, apteka). Część rozrywkowa Forum  to m.in. 13-ekranowe Cinema City oraz pierwszy w regionie klub sieci Pure Health & Fitness.