Experian plc: więcej klientów w polskich centrach handlowych

Nowa aranżacja salonu W.Kruk w Sadyba Best Mall

Nowa aranżacja salonu W.Kruk w Sadyba Best Mall

W marcu 2012 roku, miesięczny FootFall Index Polska, opisujący zmianę liczby klientów w centrach handlowych na terenie naszego kraju wzrósł w porównaniu z lutym o ponad pół procent. Wzrost liczony rok do roku przekroczył 1 proc. W ostatnim tygodniu marca klientów w polskich centach handlowych było o 15,1 proc. wiecej niż tydzień wcześnie. W porównaniu z poprzednim rokiem wzrost przekroczyl 1,3 proc.

Z badań liczby klientów odwiedzajacych polskie centra handlowe wynika, że jak co roku, przed Świętami Wielkanocnymi przybywa w nich kupujących. W marcu 2012 widać było, jak z każdym tygodniem systematycznie rośnie ich liczba.  Z analizy badań przeprowadzonych w poprzednich latach wynika, że po świętach następował gwałtowny spadek liczby klientów w polskich centrach handlowych. Niski poziom odwiedzalności utrzymywał się przez całe lato i dopiero po wakacjach wracał do wysokiego poziomu, szczyt osiagajac w grudniu, przed świętami Bożego Narodzenia.  

Experian plc z siedzibą w Dublinie działa w 38 krajach. Firma monitoruje ruch klientów wewnątrz i na zewnątrz centrów handlowych. Jej badania pomagają w analizie ich przyzwyczajeń i preferencji, a także dostarczają informacji dotyczących wykorzystania parkingu.
Roczne obroty Experian plc to 4,1 mld dolarów (2,9 mld euro). Firma jest notowana na londyńskiej giełdzie papierów wartościowych (EXPN). Spółka została założona w 1991 roku. Swoje systemy zainstalowała już 850 centrach handlowych w 41 krajach. Polskę obsługuje biuro w Berlinie, odpowiedzialne za Europę Centralną i Wschodnią.
 

Reklama

Galeria Jurajska