Wnętrze sklepu Komputronik

Katarzyna Kamińska-Nobis, dyrektor Departamentu Administracji i Najmu Marketing Investment Group, spółki będącej właścicielem m.in. marek Sizeer i 50 Style, zapowiada, że spółka w tym roku chce rozszerzyć swoje portfolio o nową markę.

– Bacznie obserwujemy to, co dzieje się na rynku deweloperskim. Prowadzimy rozmowy z deweloperami, którzy planują otwarcia w nieco dalszej perspektywie czasowej. Wiemy, że będą to lokalizacje spektakularne, dlatego nie może nas tam zabraknąć. W roku 2012 chcemy rozszerzyć nasze portfolio o markę z eleganckim, casualowym obuwiem. W marcu wystartował nowy koncept Symbiosis w Galerii Wisła w Płocku. Będzie on reprezentować nową jakość na rynku z eleganckim obuwiem – powiedziała w rozmowie z Retailnet.pl Katarzyna Kamińska-Nobis, dyrektor Departamentu Administracji MIG.

Spółka postawi także w ciągu najbliższych miesięcy na rozwój sieci 50 Style. – To również jeden z naszych głównych celów na najbliższe miesiące. Cały czas zgłaszają się do nas potencjalni franczyzobiorcy, którzy chcą być częścią tego konceptu. Planujemy także sporo gruntownych remontów w obrębie sieci Sizeer, tak, by nasze salony stały się jeszcze bardziej atrakcyjne. Wiąże się to także z odświeżeniem logotypu Sizeer w 2011 roku – dodaje Kamińska-Nobis.

Równocześnie z otwarciami tradycyjnych salonów MIG planuje mocny rozwój w obrębie e-commerce. W 2011 roku spółka podwoiła ilość transakcji poprzez sklepy e-sizeer.com, 50style.pl, timberland.pl oraz uruchomiła innowacyjny projekt e-commerce’owy – GaleriaMarek.pl – który jest pierwszym prawdziwym odwzorowaniem galerii handlowej online.

Marketing Investment Group jest obecna na rynku od 1989 roku. Obecnie grupa prowadzi okolo 130 sklepów w konceptach : Sizeer, 50 Style, Timberland, Umbro, Symbiosis, Lacoste/Bench. Wśród marek dystrybuowanych przez spółką są także m.in. Lacoste Footwear, Bench, Mizuno, Blackstone oraz Skechers.