Karmello: plan rozwoju sieci

Mirosław Cechowski, dyrektor Agory Bytom

Mirosław Cechowski, dyrektor Agory Bytom

Firma Karmello, która oferuje produkty czekoladowe zwiększy sieć swoich kawiarni i stoisk o kolejne lokalizacje w galeriach handlowych. W marcu 2012 marka Karmello uruchomiła stoisko o powierzchni 8 mkw. w Galerii Łódzkiej. Jak poinformowała redakcję Retailnet Agnieszka Staniawska-Maj dyrektor ds. rozwoju sieci Karmello –  firma do końca 2012 roku planuje otworzyć 4 punkty w galeriach I 3 przy głównych ulicach w największych miastach Polski.

– Obecnie jesteśmy na etapie zaawansowanych rozmów na temat lokalizacji naszych punktów w galeriach handlowych. Kolejne otwarcia przewidujemy w maju i czerwcu. – dodała Agnieszka Staniawska-Maj.

Firma Karmello powstała w 2010 roku w Bielsku-Białej. Oferuje m.in.: czekoladki, trufle i owoce w czekoladzie.  Karmello otwiera zarówno stoiska o powierzchni 8-12 mkw jak i kawiarnie o powierzchni 50-80 mkw. Obecnie sieć liczy 11 punktów, z czego 10 w galeriach handlowych. Kawiarnie Karmello oferują pełną gamę produktów firmowych wraz z deserami i kawą, natomiast stoiska tylko wyroby czekoladowe. W 2011 roku firma uruchomiła 6 punktów.
 

Reklama

Galeria Jurajska