Budynek zostanie zmodernizowany dzięki funduszom UE

Sieć butików Ceremony, która oferuje ubranka dla dzieci jest trzecią marką należącą do Wójcik Fashion Group. Firma pierwszy butik Ceremony uruchomiła w krakowskiej galerii CH Bonarka. Salon ma powierzchnię 60 mkw. i znajduje się na I piętrze. – Pod koniec 2011 i na początku 2012 roku otworzyliśmy również salony Ceremony na Ukrainie we Lwowie i Kijowie. W planach mamy lokalizacje w Warszawie m.in. Galeria Mokotów i Arkadia, a także poza granicami Polski w Mediolanie, Paryżu i Londynie. – powiedział redakcji Retailnet.pl  Marek Szostak, członek zarządu spółki ds. rozwoju oraz dyrektor ds. marketingu Wójcik Fashion Sp.z o.o.

Firma Wójcik Fashion Group powstała w 1987 roku. W portfolio firmy znajdują się obecnie trzy polskie marki – Wójcik, Hot Oil oraz Ceremony. Pierwsza z nich jest liderem na rynku ubrań dla dzieci w wieku 0,5-12 lat w segmencie marek premium. Hot Oil to znak ubrań w stylu young casual dla młodych ludzi w wieku 7-14 lat. Ceremony oferuje ekskluzywne ubranka dla dzieci od momentu urodzenia do ukończenia pierwszego roku życia. Obecnie pod szyldem Wójcik działa 60 placówek, z czego 50 to sklepy firmowe, 10 franczyzowe. Z kolei marka Hot Oil ma 58 punktów z których 50 to placówki partnerskie. Firma prowadzi również sklep internetowy w którym sa dostępne produkty wszystkich trzech marek.