Mec. Magdalena Zienkiewicz

Galerią  Słoneczna w Radomiu została otwarta w kwietniu 2011 roku, ale  jej inwestorzy już przymierzają się do jej rozbudowy o 10 tys. mkw. Część handlową galerii uzupełnić ma  głównie powierzchnia biurowa. W marcu 2012 na liście najemców Galerii Słonecznej pojawiły się m.in. takie marki jak Reporter, Organique, Ryłko oraz Teletorium. W galerii działa też  Auto Myjnia Słoneczna. Wkrótce w ofercie obiektu pojawią się kolejne marki:  salon obuwniczy Kari, Coffee Rewers oraz  IBA – Pracownia Przeróbek Krawieckich.

Galeria Słoneczna jest częścią 10-hektarowego kompleksu rozrywkowo-mieszkalno-handlowego, mieszczącego się w centrum Radomia. Projekt oprócz części handlowej obejmuje również Aquapark, klub fitness, kompleks saun, Osiedle Słoneczne, sezonowe lodowisko oraz park – z placami zabaw dla dzieci, amfiteatrem mieszczącym 400 widzów i licznymi ścieżkami rowerowymi. Rynek docelowy centrum handlowego to 650 tysięcy osób – mieszkańców Radomia (225 tys.) i okolic (klienci którzy nie muszą poświęcić więcej niż 45 minut, by dotrzeć do Galerii). Galeria Słoneczna to ponad 130 salonów znanych międzynarodowych i polskich marek, punkty usługowe, kawiarnie i restauracje oraz sześcioekranowe Multikino. Wśród najemców znajdują się marki odzieżowe, takie jak: H&M, Zara, KappAhl, C&A, TK Maxx, New Yorker oraz Reserved, a także sklep sportowy Intersport, sklep elektroniczny RTV Euro AGD oraz liczne drogerie – Sephora, Douglas, Drogeria Natura czy SuperPharm. Operatorem spożywczym jest sklep sieci MarcPol. Ofertę galerii uzupełnia sklep z wyposażeniem wnętrz Home&You.

Inwestorem galerii jest AIG/Lincoln Polska.