W nowo powstającym obiekcie handlowo-biurowym Galeria MM trwa proces komercjalizacji. Obecnie wynajęto około 60 proc. powierzchni. Z dużych najemców, oprócz marketu spożywczego Lidl, który znajdzie się na poziomie -1 inwestor stara się pozyskać marki, które do tej pory nie były obecne lub w małym stopniu funkcjonowały w galeriach handlowych Poznania m.in. Cubus, Hebe, Kik czy Starbucks. Komercjalizacją galerii zajmuje się specjalny zespół powołany przez inwestora – Galeria MM SPV Sp. z o.o., który współpracuje z biurami nieruchomości.

Galeria MM powstanie w miejscu dawnego Pasażu MM, na narożniku ulic Św. Marcin i Alei Marcinkowskiego. Galeria MM będzie miała pięć kondygnacji nadziemnych oraz  cztery podziemne. Powierzchnia całkowita wyniesie 35 tys. mkw., z czego dla najemców przewidziano nieco ponad 16 tys. mkw. Łącznie w galerii zaplanowano 71 punktów handlowo-usługowych z gastronomią, które ulokowane zostaną na poziomie – 1, parterze oraz piętrze pierwszym i drugim. Kondygnacje -2 i -3, posłużą jako parkingi dla 280 samochodów. Na najwyższym piętrze zaplanowano powierzchnię biurową. Przewidywany termin otwarcia Galerii MM to listopad 2012 roku.

Inwestorem jest spółka Galeria MM SPV, której udziałowcami są: Wielkopolskie Centrum Wspierania Inwestycji, Galeria Poznań MM oraz ATANER Sp. z o.o. – wiodący poznański deweloper, który jest głównym udziałowcem i jednocześnie realizatorem całego przedsięwzięcia. Przewidywany koszt inwestycji to około 150 mln złotych.

Projekt budynku powstał w poznańskiej pracowni Studio ADS, znanej z takich projektów jak Stary Browar w Poznaniu, Port Lotniczy Ławica w Poznaniu czy Galeria Handlowa Cuprum Arena w Lubinie.