Carrefour: modernizacja sieci hipermarketów

AGIS

AGIS

Pod koniec marca 2012 Carrefour Polska zakończył prace modernizacyjne warszawskiego hipermarketu Carrefour Targówek. To drugi po Arkadii sklep tej sieci w którym  zmieniono zarówno wystrój jak i  organizację sprzedaży. Kolejnym polskim hipermarketem który Carrefour planuje przekształcić jest sklep zlokalizowany w centrum handlowym Reduta.

W Carrefour Targówek zmianie uległa aranżacja działów, kolorystyka i część wyposażenia sklepu. Powierzchnia sprzedaży sklepu została zmodernizowana, co pozwoliło na rozszerzenie oferty i uzupełnienie o dodatkowy asortyment. Został on zaaranżowany tak, aby klienci mając pogrupowane i jasno opisane działy mogli szybko i sprawnie dokonać zakupów. Ponadto oferta została wzbogacona i uzupełniona o nowe grupy produktowe tak, aby każdy klient sklepu znalazł dla siebie odpowiednio dopasowaną ofertę.

– Modernizacja drugiego sklepu wielkopowierzchniowego, jest kolejnym krokiem potwierdzającym, że klienci są w centrum uwagi wszelkich działań Carrefour Polska. Reorganizując powierzchnię uwzględniono nie tylko wygodę i łatwość odnalezienia konkretnego produktu, ale także przyjemny wystrój – mówi Jean Anthoine, prezes Carrefour Polska.

Działania związane ze z modernizacja sklepów są kolejnym etapem rozwoju sieci w Polsce. Poprzez swe  inwestycje, Carrefour chce utrzymać pozycję na rynku. Po wprowadzeniu zmian w koncepcji sklepów franczyzowych Carrefour Express, kolejne rewolucje czekają hipermarkety Carrefour.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016