CDRL: nowe sklepy sieci Coccodrillo

30 restauracja North Fish w Galerii Krakowskiej

30 restauracja North Fish w Galerii Krakowskiej

Coccodrillo, należąca do spółki CDRL sieć oferująca odzież dla niemowląt i dzieci,  kończy pierwszy kwartał 2012 roku otwarciem 5  kolejnych placówek. Nowe punkty sprzedaży znajdują się m.in. w Galerii Twierdza w Zamościu oraz centrum handlowym K&M w Chojnicach. Do sieci dołączyły też sklepy agencyjne zlokalizowane przy głównych ulicach w Sanoku, Pruszkowie oraz Nowym Targu.  Ilość salonów Coccodrillo w Polsce przekracza dziś 150 placówek. Mają one  powierzchnię od 50 do 70 mkw.

Plany firmy CDRL SA nadal związane są z rozwojem sieci sprzedaży oraz poszukiwaniem kolejnych partnerów i sklepów- poinformowała  Rretailnet.pl Alicja Mielcarek, reprezentująca spółkę CDRL.  -Marka Coccodrillo poszukuje partnerów franczyzowych w miastach powyżej 30 tyś mieszkańców.

CDRL SA zajmuje się projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją ubranek dla dzieci i młodzieży. Spółka powstała w 2002 r. z połączenia dwóch firm działających w branży odzieżowej Marco Sp. z o.o. oraz Remi Sp. z o.o. i w 2003 r. przyjęła nazwę Coccodrillo. Marka posiada swoje sklepy m.in. w warszawskim centrum handlowym M1 oraz Reduta, w Galerii Sandomierz, Galerii Bełchatów, Pasażu Łódzkim, CH Jantar w Słupsku czy wrocławskich centrach: Magnolia Park, Pasaż Grunwaldzki i Factory Outlet. 

 

Reklama

Galeria Jurajska