PTC: rozwój salonów sieci T-Mobile

Wojciech Buczkowski, prezes zarządu Komputronik SA

Wojciech Buczkowski, prezes zarządu Komputronik SA

Polska Telefonia Cyfrowa SA, która jest operatorem sieci T-Mobile w Polsce poinformowała regdakcję Retailnet.pl, że w centrach handlowych znajduje się obecnie 376 punktów obsługi i sprzedaży sieci T-Mobile. Średnia powierzchnia punktu wynosi od 30 mkw. do 50 mkw. Przedstawiciel spółki w związku ze strategią firmy nie udzielił informacji na temat planów na 2012 rok związanych z lokalizacją kolejnych punktów T-Mobile w galeriach handlowych.

T-Mobile to sieć komórkowa, która świadczy usługi telekomunikacyjne. Sieć oferuje usługi telefonii i internetu mobilnego oraz stacjonarnego w systemach abonamentowych, przedpłaconych i mix.

Operatorem sieci T-Mobile w Polsce jest Polska Telefonia Cyfrowa S.A. (PTC), która została założona w 1995 roku. jako spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. W dniu 1 sierpnia 2011 roku., PTC została przekształcona w spółkę akcyjną. Współzałożycielem, a obecnie jedynym właścicielem PTC jest koncern telekomunikacyjny Grupa Deutsche Telekom (DT), do której należą m.in. T-Mobile i T-Systems.

Reklama

Galeria Jurajska