Braaten+Pedersen: lokalizacja atutem Agory Bytom

Wizualizacja Galerii Amber w Kaliszu

Wizualizacja Galerii Amber w Kaliszu

Mirosław Cechowski, dyrektor Galerii Agora Bytom twierdzi, że miasto ma potencjał i obiekt, którego inwestorem jest Braaten+Pedersen Plus Partners, jest odpowiedzią na lokalne zapotrzebowanie na wielofunkcyjny kompleks.

Bytom jest 200-tysięcznym miastem o dużym konsumenckim potencjale. Żeby zaspokoić jego różnorodne potrzeby firma Braaten+Pedersen Plus Partners wybudowała wielofunkcyjny kompleks handlowo-rozrywkowy Agora Bytom. Zdaniem Mirosława Cechowskiego, dyrektora galerii, była to bardzo udana inwestycja, nie tylko pod względem biznesowym. Przede wszystkim trafiła w oczekiwania miasta, stając się w krótkim czasie ważnym impulsem jego gospodarczego i społecznego rozwoju.

Przypomnijmy, w ciągu pierwszych 12 miesięcy Agorę Bytom odwiedziło ponad 5 milionów klientów. Agora, jak podkreśla zarząd centrum, przez cały czas utrzymuje stabilny trend wzrostowy. Obroty w ciągu roku wzrosły o 30 proc., a liczba klientów – o 20 proc.

– Dogodna lokalizacja w ścisłym centrum sprawiła, że szybko udało się osiągnąć bardzo duży ruch, a – co ważne – klientami Agory są nie tylko bytomianie. Bytom otoczony jest kilkoma kilkudziesięciotysięcznymi miastami. Dzięki doskonałemu skomunikowaniu galerii z regionem, dla mieszkańców wielu ościennych miast jesteśmy najbliższym centrum handlowym z takim potencjałem – zarówno pod względem wielkości i szerokości oferty, jak i przede wszystkim jakości miejsca – dodaje Cechowski.

Na terenie Agory znajduje się obecnie około 100 sklepów ( m.in. H&M, Rossmann czy RTV Euro AGD. Z marek dopiero wchodzących na polski rynek, zarządowi udało się pozyskać np. Lindex), a także Fantasy Park, fitness club Pure i multipleks Cinema City oraz kawiarnie i strefa food court. Galeria jest projektem duńskiej firmy Braaten+Pedersen plus Partners. Obiekt został oddany do użytku 15 listopada 2010 roku.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016