Vagabond: plan rozwoju sieci w Polsce

Agnieszka Tarajko-Bąk, analityk rynku powierzchni handlowych w JLLS

Agnieszka Tarajko-Bąk, analityk rynku powierzchni handlowych w JLLS

Szwedzka firma Vagabond, która produkuje i sprzedaje obuwie, planuje w ciągu 5 lat uruchomić w polskich galeriach handlowych 10-12 salonów. W kwietniu 2012 firma otworzyła butik we wrocławskim Pasażu Grunwaldzkim o powierzchni 110 mkw. To czwarty salon obuwniczy Vagabond, który funkcjonuje w Polsce.  Na ten rok jeszcze nie podjeliśmy decyzji ile sklepów uruchomimy. Przede wszystkim interesują nas prestiżowe lokalizacje m.in. w galerii Mokotów, Arkadia oraz Krakowskiej. – powiedział redakcji Retailnet.pl Przemysław Hetko dyrektor zarządzający Vagabond Polska Sp. z o.o.

Vagabond to szwedzka firma rodzinna, która powstał w latach 60. i zajmuje się produkcją i sprzedażą obuwia. Butiki Vagabond zlokalizowane są w 30 krajach świata. W Europie znajduje się ponad 40 m.in. w Szwecji, Finlandii, Niemczech, Czechach, na Węgrzech oraz w Rosji. Natomiast w Polsce funkcjonują 4 butiki marki Vagabond w galeriach handlowych. Pierwszy sklep marki Vagabond został uruchomiony w warszawskich Złotych Tarasach. Średnia powierzchnia otwieranych butików wynosi 100 mkw. Obuwie marki Vagabond można również kupić za pośrednictwem firmowego sklepu internetowego.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016