Schwitzke Górski: zrealizowany projekt salonu sieci Wojas

Wizualizacja salonu Kari

Wizualizacja salonu Kari

Firma Schwitzke Górski Sp. z o.o. wdrożyła nowy standard projektowy dla firmy Wojas.  Sklep tej marki w nowej wizualizacji został otwarty w CH Janki. Kolejne otwarcia planowane są w CH Wileńska.
Firma Schwitzke Górski Sp. z o.o. specjalizuje się w projektowaniu powierzchni komercyjnych i jest oddziałem biura projektowego Schwitzke & Partner GmbH z siedzibą w Dusseldorfie. Biuro posiada również oddział w Dubaju. Głównymi klientami grupy są ESPRIT, Tom Tailor, Duglas. W Polsce biuro stworzyło projekty placówek dla sieci Reporter i Answer za którą otrzymało nagrodę za najlepsze wnętrze Retail 2011.

 

Spółka Wojas to jeden z największych polskich producentów obuwia, dysponujący siecią ponad 130 salonów firmowych. W ofercie spółki znajduje się skórzane obuwie damskie i męskie, modele młodzieżowe i obuwie trekkingowe. Ofertę uzupełnia galanteria skórzana – torebki, teczki i paski. Ponad 20 proc. produkcji kierowanej jest na eksport m.in. do Stanów Zjednoczonych, Niemiec, Francji, Rosji i Irlandii.

W 2008 r. Wojas S.A. zadebiutował na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Pozyskany kapitał przeznaczono na rozbudowę i dokapitalizowanie sieci sprzedaży (w ciągu 3 lat liczba salonów niemal się podwoiła), rozbudowę zakładu produkcyjnego oraz rozwój działu wzorniczego. W tym samym roku nabyto 100% udziałów w Wojas Slovakia intensyfikując ekspansję na rynek naszego południowego sąsiada (obecnie sieć słowacka liczy 9 salonów).

W 2012 roku Wojas zapowiada rozszrzenie sieci handlowej o blisko 10 nowych salonów. – Jednak nie wykluczamy, ze liczba ta może być nieco większa – powiedział w rozmowie z Retailnet.pl Wiesław Wojas prezes Wojas S.A.
 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska