Wizualizacja Galerii Narew w Łomży

Sklep internetowy Ochnik został uruchomiony w październiku 2009 roku. Decyzja o jego otwarciu była podyktowana chęcią naturalnego dostosowania się do potrzeb i standardów rynkowych  – mówi Monika Jedlińska Commerce & Web Manager w spółce Ochnik. -Sklep online jest ważnym kanałem sprzedaży. To nowoczesne medium stworzone z myślą o klientach, którzy cenią sobie taką formę zakupów. Umożliwia dotarcie do klientów, którzy znają markę, a mieszkają poza dużymi metropoliami i mają problem komunikacyjny z dotarciem do centrum handlowego. Ponadto e-sklep zwiększa i umożliwia sprzedaż produktów klientom spoza granic Polski- ocenia Monika Jedlińska, podsumowujac: – Sklep internetowy jest jednym z najbardziej ekonomicznych kanałów sprzedaży. Cieszy się dużą popularnością, a zainteresowanie nim systematycznie rośnie.

Zakupów w sklepie można dokonać na trzy sposoby: przez stronę internetową, mailowo i telefonicznie. Dostępne są trzy formy płatności: za pobraniem u kuriera, przedpłata przelewem na konto lub przez system płatności online. Zamówiony towar jest dostarczany do Klienta za pośrednictwem dwóch firm kurierskich GLS lub DHL (Klient dokonuje wyboru samodzielnie). Nie ma możliwości odbioru osobistego czy w dowolnym salonie firmowym. Koszty przesyłek są uzależnione od wysokości zamówienia i sposobu dokonania płatności, próg darmowej przesyłki zaczyna się już dla zamówień od 250 zł. Dla Klientów zagranicznych została udostępniona możliwość płatności w euro.

Firma Ochnik Sp. z o.o. została utworzona w 1989 roku i zajmuje się projektowaniem i sprzedażą odzieży oraz galanterii skórzanej oraz dodatków. Obecnie w ramach sieci funkcjonują 64 salony firmowe o powierzchni od 60 do 90 mkw. Sklepy są zlokalizowane w galeriach i centrach handlowych w całej Polsce (najwięcej znajduje się w woj. mazowieckim i śląskim). Siedziba firmy mieści się w Garwolinie.