Master Management Group: nowi najemcy w Magnolia Park

Gemini Park Tarnów

Gemini Park Tarnów

Do listy nowych najemców centrum handlowego Magnolia Park dołączyły marki Top Secret, Redberry i Parfois. Przedłużone zostały również umowy z kolejną grupą najemców. Zarówno nowe, jak i przedłużone umowy najmu zostały podpisane na okres pięciu lat.

Salon Top Secret, marki oferującej odzież i dodatki dla młodych, aktywnych osób, w Magnolia Park zajmie powierzchnię 385 mkw. na pierwszym piętrze galerii i zostanie otwarty w kwietniu. Również w kwietniu w Magnolia Park pojawi się pierwszy we Wrocławiu punkt Redberry. Redberry to nowy koncept barów jogurtowych oferujących, oprócz niskokalorycznego mrożonego jogurtu, świeże owoce oraz posypki i polewy w dużym wyborze, z których można samodzielnie komponować desery i napoje. Bar Redberry zajmie powierzchnię 58 mkw. na parterze galerii. Do grona najemców obiektu dołączy również Parfois, portugalska marka akcesoriów dla kobiet, znana już w ponad 20 krajach. Sklep o powierzchni 73 mkw. zostanie otwarty w kwietniu na parterze centrum handlowego.

Z kolei 30 marca na pierwszym piętrze galerii został otwarty sklep z odzieżą damską Mohito. Marka Mohito stworzona została z myślą o kobietach niezależnych, prowadzących aktywny tryb życia, a jednocześnie ceniących sobie wygodny, miejski szyk i swobodę. Nowy sklep ma powierzchnię 212 m2.

Master Management Group, firma zarządzającą centrum handlowym Magnolia Park we Wrocławiu, przedłużyła też umowy z kolejnymi najemcami galerii. Najemcy, którzy w ostatnim czasie przedłużyli umowy, to m.in. firmy Denon, Fratelli Marpel, Krakowski Kredens, Mr Minit, Nike
i Ochnik.

– Bardzo cieszymy się z przedłużenia kolejnych umów najmu oraz z nowych sklepów, które pojawią się w Magnolia Park. Obecnie, w związku z planowanym kolejnym etapem rozbudowy galerii,
w ramach którego powstanie 20 000 m2 nowych powierzchni handlowych, prowadzimy już rozmowy z kolejnymi potencjalnymi najemcami. Z radością możemy powiedzieć, że zainteresowanie z ich strony jest bardzo duże” – powiedział Michał Masztakowski, Dyrektor ds. Leasingu i Rozwoju Master Management Group.

Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa wynosi obecnie 77 595 mkw., a dalsze inwestycje są właśnie planowane. Wśród najemców centrum znajduje się ponad 230 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje kino, ściankę wspinaczkową i salę zabaw dla dzieci. Zmotoryzowani klienci mogą korzystać z 3 165 miejsc parkingowych. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych w Magnolia Park znajdują się: Aldo, Almi Decor, C&A, Denon, ECCO, Esprit, Eva Minge, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Peek&Cloppenburg, Promod, Reserved, Saturn, W. Kruk, Zara, kino Helios, hipermarket budowlany Castorama i hipermarket Tesco. Magnolia Park należy do portfela King’s Street Retail, platformy grupującej wysokiej jakości polskie centra handlowe. Od października 2011 roku za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Master Management Group, wiodąca polska firma zarządzająca i inwestująca w nieruchomości handlowe.

King’s Street Retail to platforma grupująca wysokiej jakości polskie centra handlowe charakteryzujące się dobrą lokalizacją, zdywersyfikowanym portfelem renomowanych marek, wysoką frekwencją odwiedzających oraz perspektywami dalszego rozwoju. King’s Street Retail jest finansowane przez Blackstone, który także zarządza jego aktywami. Za zarządzanie centrami handlowymi z portfela King’s Street Retail odpowiada Master Management Group, wiodąca firma zarządzająca i inwestująca w nieruchomości handlowe w Polsce. Do portfela King’s Street Retail należą obecnie: Magnolia Park we Wrocławiu, Galeria Twierdza Kłodzko, Galeria Twierdza w Zamościu, Galeria Pestka w Poznaniu, Wzorcownia Włocławek oraz Galeria Tęcza
w Kaliszu.

Blackstone jest światowym liderem w inwestycjach private equity na rynku nieruchomości. W ciągu ostatnich 20 lat podmioty Blackstone działające w obszarze nieruchomości dokonały ponad 300 odrębnych inwestycji na łączną kwotę 28 miliardów USD. Akwizycja portfela Centro’s US, nabycie udziałów w General Group Properties, zakup od Equity One 36 hipermarketów spożywczych z galeriami handlowymi na terenie Stanów Zjednoczonych oraz inwestycje w centra handlowe w Polsce i Wielkiej Brytanii sprawiły, że Grupa stała się jednym z największych właścicieli oraz zarządzających nieruchomościami handlowymi na świecie,
z portfelem wartym ponad 11,8 miliarda USD.

Master Management Group jest wiodącą polską firmą zarządzającą i inwestującą w nieruchomości handlowe, która obecnie zarządza łącznie ponad 340 000 m2 powierzchni handlowej. Firma posiada ugruntowane relacje z wiodącymi międzynarodowymi najemcami, a jej działania koncentrują się na zapewnianiu klientom jak najlepszych doświadczeń podczas zakupów. Współpracując z Blackstone, Master Management Group odpowiada również za doradztwo podczas transakcji, zarządzanie centrami handlowymi, a także wynajem powierzchni dla King’s Street Retail, nowo utworzonej platformy grupującej wysokiej jakości polskie centra handlowe.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016