Magdalena Piróg, Da Grasso: widzimy ogromny potencjał polskiego rynku

Wizualizacja CH Marcredo w Kutnie

Wizualizacja CH Marcredo w Kutnie

Sytuacja na polskim rynku gastronomicznym nie jest łatwa- ocenia Magdalena Piróg wiceprezes zarządu ds. rozwoju sieci pizzerii Da Grasso. -Ceny surowców i produktów spożywczych rosną, stawki czynszów wciąż pozostają na wysokim poziomie, a klienci prowadzą bardziej oszczędny tryb życia (dość rzadko jedzą poza domem).  Ta sytuacja najbardziej dotyka niewielkie, działające samodzielnie przedsiębiorstwa. Z perspektywy dużej sieci franczyzowej, mimo chwilowego ostudzenia rynku, wciąż widzimy jego ogromny potencjał. W dłuższej perspektywie, wraz ze wzrostem zamożności społeczeństwa, wydatki Polaków na jedzenie poza domem będą się zwiększać. Stale rośnie też popularność galerii handlowych, co przekłada się na coraz większy popyt na usługi gastronomiczne w nich zlokalizowane.  Nie zapominajmy również o rozwijającym się rynku turystycznym w Polsce, który bezpośrednio przekłada się na ruch w naszej branży. Nie mówimy tu tylko o mistrzostwach EURO 2012, które z pewnością pomogą naszej branży, ale o widocznym, długoterminowym trendzie wzrostowym- podkreśla Magdalena Piróg.

Firm Da Grasso sp. z o.o. posiada ponad 200 pizzerii działająca na zasadzie franczyzy. Pizzerie Da Grasso można spotkać w 9 galeriach handlowych. Lokale spółki  zlokalizowane przy głównych ulicach miast i w galeriach handlowych o średniej powierzchni 100 mkw.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016