Stanisław Bogacki, prezes zarządu Solar Company SA

Grupa MIG, która prowadzi około 130 sklepów w konceptach : Sizeer, 50 Style, Timberland, Umbro, Symbiosis, Lacoste/Bench, planuje w tym roku uruchomienie kilku nowych salonów sprzedaży w centrach i galeriach handlowych na terenie całego kraju.

W 2011 roku firma otworzyła 3 salony Sizeer: w Galerii Słonecznej w Radomiu (102 mkw. powierzchni handlowej), Galerii Kaskada w Szczecinie (160 mkw.) oraz w Galerii Echo w Kielcach (140 mkw.). – Warto jednak nadmienić, że udało nam się przeprowadzić 4 pracochłonne i kosztowne remonty. W 2011 roku postanowiliśmy również o dalszym rozwoju sieci Sizeer w koncepcie Premium. Efektem wielomiesięcznych prac jest otwarty niedawno (9 marca 2012) Sizeer Premium w łódzkiej Manufakturze – 206 mkw. nowoczesnej powierzchni sprzedażowej plus innowacja w obrębie przestrzeni instore –green wall. Nasi projektanci umieścili na jednej ze ścian rośliny tropikalne rośliny oraz kilka ekspozytorów na wybrane modele obuwia. Całość prezentuje się imponująco – to pierwsza zielona ściana w obrębie salonu odzieżowo-obuwniczego w galerii handlowej w Polsce. Takie rozwiązania będziemy chcieli implementować w kolejnych salonach Sizeer w koncepcie Premium – powiedziała w rozmowie z Retailnet.pl, Katarzyna Kamińska-Nobis dyrektor Departamentu Administracji i Najmu Marketing Investment Group.

Obecnie w ramach marki Sizeer działa 60 salonów w najlepszych lokalizacjach handlowych w Polsce. W ramach sieci funkcjonują już 3 salony w koncepcie Premium (Galeria Krakowska, Silesia City Center i Manufaktura w Łodzi. Do tej liczby trzeba dorzucić prężnie rozwijający się sklep internetowy e-sizeer.com.

– W 2012 roku planujemy otwarcie salonu Sizeer w 8 lokalizacjach, ale na razie nie chcemy zdradzać szczegółów, gdyż negocjacje z deweloperami wciąż trwają. Na pewno będą to prestiżowe lokalizacje – bardzo mocno pozycjonujemy markę Sizeer. Zawsze wybieramy najlepsze lokalizacje z punktu widzenia handlowego, – bo z 60 salonami Sizeer już jesteśmy obecni w najlepszych lokalizacjach – mamy pokrycie na terenie całej Polski – nasze salony można znaleźć Bielsku-Białej i w Gdańsku, Zielonej Górze i w Lublinie. Staramy się dbać o rozwój naszej sieci w każdym zakątku Polski – dodaje Kamińska.

Sizeer to koncept multibrandowy, kierowany przede wszystkim do młodych, energicznych ludzi, którzy nie lubią spędzać czasu w czterech ścianach.

MIG działa na rynku od 1989 roku. Od samego początku firma była związana ze sprzedażą markowych produktów sportowych. W 1992 roku powstała spółka ZG PLUS Sc., która zajmowała się sprzedażą w Polsce marek: Activ, Kelme, Head, Lotto. Wkrótce ZG PLUS został wyłącznym dystrybutorem marek Puma i Fila w Polsce południowowschodniej. W 1996 roku firma zdecydowała się na samodzielny import i rozszerzyła ofertę o kolejne marki, zostając wyłącznym dystrybutorem produktów Blackstone oraz Skechers w Polsce. W 1998 roku udziałowcy zakładają spółkę Marketing Investment Group sp. z o.o. (MIG). Firma podpisuje umowę master franczyzową z międzynarodową siecią sklepów sportowych – The Athlete’s Foot. W 2002 Grupa MIG dysponuje już siecią kilkudziesięciu butików w największych miastach Polski. Za pośrednictwem Grupy MIG na polski rynek trafiają kolejne światowe marki takie jak : Timberland, Lacoste Footwear, Bench, Umbro, Mizuno. W 2008 roku następuje rebranding sklepów The Athlete’s Foot na Sizeer przy równoczesnym sprofilowaniu sklepów na rynek sport-lifestyle. Obecnie grupa MIG prowadzi ok 130 sklepów w konceptach : Sizeer, 50 Style, Timberland, Umbro, Symbiosis, Lacoste/Bench.  MIG posiada też  kanał sprzedaży e-commerce, czyli e-sizeer.com, Timberland.pl, 50style.pl, GaleriaMarek.pl.