LPP: Mohito w kwietniu 2012 otworzy kolejne salony

Zarząd spółki LPP poinformował, że zamierza rozwijać sieć sprzedaży marki Mohito. W planach na najbliższe miesiące jest otwarcie kolejnych 12 placówek w miastach gdzie sieć ma już swoje salony oraz w miastach mniejszych, gdzie pojawi się po raz pierwszy.

W marcu 2012 roku sieć Mohito powiększyła się o sześć nowych salonów. W planach na kwiecień są otwarcia kolejnych dwóch. Jeden z nich w Pasażu Łódzkim w Łodzi będzie miał blisko 260 mkw. powierzchni, a drugi w galerii NoVa Park ponad 252 mkw. powierzchni. Najbliższe otwarcie zaplanowano na 16 kwietnia, wraz z uruchomieniem nowej galerii w Gorzowie Wielkopolskim.
Od początku tego roku spółka otworzyła sklepy Mohito m.in. w galerii Rondo Bochnia, Rondo Bydgoszcz, Galerii Nowotarskiej w Nowym Targu, Magnolia Park we Wrocławiu, Galerii Świdnickiej w Świdnicy oraz w gdyńskiej Galerii Szperk. – Do końca września 2012 planujemy otworzyć dodatkowo 12 salonów w całym kraju. Salony powstaną w miastach, gdzie posiadamy już placówki oraz w miastach mniejszych, gdzie nasze sklepy pojawią się po raz pierwszy – poinformowała redakcję Retailnet.pl Katarzyna Pokora, LPP SA.

W sieci obecnie działa ponad 80 salonów zlokalizowanych na terenie całego kraju. Butiki znajdują się w centrach i galeriach handlowych na terenie całego kraju, a lokale mają wielkość od 200 do 300 mkw. W 2011 roku sieć poszerzyła się o 26 nowych placówek. Uruchomiono salony m.in. w warszawskiej Arkadii, poznańskim Starym Browarze i rzeszowskim Millenium Hall.

Modowa marka Mohito skierowana jest do młodych kobiet (25-35 lat). Projektanci marki tworzą kolekcje z myślą o kobietach aktywnych zawodowo, atrakcyjnych, wolnych, twórczych i świadomych swych atutów – zwłaszcza wizualnych. Kolekcje Mohito są zgodne ze światowymi trendami mody i łamią stereotypy typowego ubioru do pracy. Marka nie ma sklepu on-line.

Przypomnijmy, że GK LPP osiągnęła w całym 2011 roku ponad 2,49 mld złotych przychodów ze sprzedaży. Zysk netto wyniósł w tym czasie ponad 268 mln zł. LPP zapowiada, że w 2012 roku przeznaczy na rozwój swej sieci sprzedaży 150 mln zł. Spółka zamierza o 21 proc. powiększyć powierzchnię netto swoich sklepów. Ma ona wzrosnąć z obecnych 343 tys. mkw. do 415 tys. mkw. do końca 2012 roku. O 31 tys. mkw. wzrosnąć ma powierzchnia sklepów LPP w Polsce, o 37 tys. mkw. w Rosji i na Ukrainie, zaś w państwach UE o 3 tys. mkw.

LPP SA jest polską firmą, która zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży. Jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2001 roku. Działy tworzące marki House i Mohito zlokalizowane są w Krakowie. Firma jest obecnie właścicielem pięciu marek odzieżowych Reserved, Cropp, House, Mohito i Promostars.
 

Tagi:,

Reklama

Galeria Jurajska