Grupa Redan posiada 476 sklepów

Szwedzka grupa Hennes & Mauritz  poinformowała, że jej sprzedaż w marcu 2012 wzrosła o 26 proc. Przy porównaniu sprzedaży sklepów, które działały już przed rokiem, wzrost był niższy i wyniósł 16 procent. Spółka podkreśla w komunikacie, że tak dobre wyniki uzyskała m.in. dzieki poprawie pogody w marcu. Ostrzegła jednocześnie, że wzrost sprzedaży związany był także z wcześniej wypadającymi w tym roku świętami Wielkanocnymi, co może wpłynąć na gorsze wyniki jakie sklepy  grupy osiagną w kwietniu 2012.

Jak już informaował portal Retailnet.pl, w Polsce sprzedaż grupy H&M sięgnęła w I kwartale 666 mln koron(ponad 300 mln zł) co oznacza wzrost o 12 proc w porównaniu z I kwartałem 2011 roku.

Szwedzkie H&M jest drugą co do wielkości sprzedaży siecią w Europie. Według stanu na 31 marca 2012 roku H&M ma 2 517 sklepów (w marcu 2011 roku było to 2 238 sklepów). Polska jest na czele krajów Europy Środkowo-Wschodniej, jeśli chodzi o ich liczbę. H&M posiada 89 lokalizacji, w tym 13 nowych, które otwarto w 2011 roku. Przypomnijmy, że sprzedaż brutto H&M AB w Polsce wyniosła w całym 2011 roku 2,75 mld koron szwedzkich, czyli ok. 1,31 mld zł. Oznacza to 3-proc. wzrost względem 2010 roku.

Oprócz flagowej marki, grupa ma też w ofercie sklepy COS, Monki, Weekday, Cheap Monday, jak również H&M Home.