Butik Swiss w Centrum Handlowym M1 w Markach

Sprzedaż w Marks & Spencer w I kwartale 2012 roku wzrosła o 0,8 proc.  W Wielkiej Brytanii M&S odnotowała wyższy wzrost, wynoszący 1,2 proc. Niezłe wyniki to głównie zasługa dobrej sprzedaży zdrowej żywności. Bardzo dobrze rozwija się M&S Direct, który zanotował 22,8 procentowy wzrost sprzedaży. Przedstawiciele firmy są też zadowoleni z wyników, które zostały osiągnięte w segmencie odzieżowym, a zwłaszcza ze sprzedaży kolekcji męskiej, dziecięcej i bielizny. Nieco gorsze wyniki odnotowano w modzie damskiej.

Bardzo dobrze wypadły strategiczne rynki Indii i Chin, a flagowy sklep w Paryżu odnotował sprzedaż wyższą niż oczekiwano. Na międzynarodowej sprzedaży grupy M&S odcisnęły również  swoje piętno – kryzys w krajach strefy Euro, dotyczy do zwłaszcza Irlandii i Grecji oraz restrukturyzacja działalności w Europie Środkowej. Pełne wyniki grypy za rok obrotowy 2011/2012, który dla M&S zakończył się 31 marca znane mają być 22 maja 2012.

Firma Marks & Spencer istnieje 128 lat. Posiada ponad 1000 sklepów zlokalizowanych na terenie Wielkiej Brytani, Europy, Środkowego Wschodu i Azji. W Polsce pod szyldem M&S działa 17 sklepów.