Manufaktura: zmiana na stanowisku dyrektora marketingu

Mariusz Machnicki, dyrektor Outlet Park Szczecin

Mariusz Machnicki, dyrektor Outlet Park Szczecin

Agnieszka Nowak, dotychczasowy dyrektor marketingu łódzkiej Manufaktury rezygnuje z funkcji. Piastowała to stanowisko od ponad sześciu lat. Przez ten czas odpowiadała za kształtowanie i realizację strategii marketingowej łódzkiego kompleksu.

– Wiele zawdzięczam Manufakturze, nauczyłam się tu bardzo dużo, w dużej mierze dzięki temu, że Manufaktura jest tak niezwykłym projektem – mówi Agnieszka Nowak. – Tworzenie marki miejsca, które przez minionych pięć lat stało się jedną z najbardziej rozpoznawalnych wizytówek Łodzi, było niewątpliwie wyzwaniem, któremu nie udałoby się sprostać, gdyby nie praca wielu ludzi, którym dziś chcę gorąco podziękować – podkreśla Nowak.

Agnieszka Nowak podejmie teraz kolejne zawodowe wyzwania. Objęła stanowisko szefa marketingu w centrum handlu i rozrywki „Galeria” w Sankt Petersburgu, zarządzanego przez Jones Lang LaSalle. W Manufakturze trwa natomiast proces rekrutacyjny, w wyniku którego wyłoniona zostanie osoba na wakujące stanowisko.

Manufaktura – przestrzeń rozrywki, kultury, mody i handlu – znajduje się w zabytkowych, dziewiętnastowiecznych łódzkich budynkach pofabrycznych. Całkowita powierzchnia kompleksu wynosi 27 ha. W Manufakturze jest 300 sklepów, butików, restauracji, kawiarni, pubów, dwupoziomowa dyskoteka, interaktywne Discovery Center „Experymentarium”, fitness klub, ścianka wspinaczkowa, centrum gier, kręgielnia i nowoczesne kino z piętnastoma salami, największy w Polsce plac zabaw sieci Kinderplaneta, Muzeum Fabryki, Teatr Mały, a także pierwszy w Łodzi czterogwiazdkowy hotel Andel’s.

Manufaktura znana jest w kraju i zagranicą dzięki licznym wyróżnieniom, przyznanym za udany projekt rewitalizacji zabytkowych obiektów pofabrycznych. Przebudowa została tak wykonana, aby zachować atmosferę dawnej XIX-wiecznej Łodzi i zakładów Izraela Poznańskiego. Dominują tu zatem stare, pofabryczne budynki z czerwonej, nieotynkowanej cegły, które zostały jednak całkowicie przebudowane wewnątrz. Odrestaurowano w sumie 90 tys. mkw. zabytkowych wnętrz. Wybudowano parkingi na 3, 5 tys. samochodów, posadzono 600 drzewek. Cała inwestycja pochłonęła ok. 200 mln euro.

Manufaktura jest łódzką inwestycją firmy Apsys. Apsys istnieje w Polsce od 1997 roku. Obecnie zarządza 14 centrami handlowymi w 11 miastach i prowadzi prace nad budową poznańskiego projektu – centrum handlowego Łacina.
 

Reklama

Galeria Jurajska