Galeria Brwinów

W Polsce Grupa Redan w ciągu roku zwęszyła ilość sklepów o 74 punkty. Na koniec I kwartału 2012 roku sieć Textilmarket składała się z 258 sklepów o łącznej powierzchni 57,1 tys. mkw., co oznacza przyrost o 52 placówki rok do roku. Natomiast ilość sklepów należących do sektora fashion wzrosła ze 196 do 218, a ich powierzchnia z 27,5 tys. mkw. do 34,0 tys. mkw.. Na koniec I kwartału 2012 r. Grupa Redan posiadała więc łącznie 476 sklepów, czyli o 18 proc. więcej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. – Rozwój sieci sprzedaży postępuje zgodnie z założoną strategią, zarówno w części dyskontowej, jak i modowej – powiedział Bogusz Kruszyński, Prezes Zarządu Redan S.A.

Ponadto Grupa Redan zgodnie ze strategią firmy systematycznie otwiera kolejne sklepy na rynka wschodnim. W marcu zostały uruchomione 3 nowe sklepy multibrandowe Top Secret&Friends m.in. w Woroneżu, Petrozawodsku i Krasnodarze, a także ponownie został uruchomiony salon w Starym Oskole. Redan zakończył tez kontraktacje letniej kolekcji marek Top Secret, Troll i Drywash do sieci sklepów na terenie Rosji. Natomiast na Ukrainie sieć wzbogaciła się o dwie placówki multibrandowe (Czerston i Czerkasy) oraz dwie Top Secret (Odessa i Winnica).

Redan SA jest operatorem detalicznych marek odzieżowych. Spółka funkcjonuje w ramach Grupy Kapitałowej, która zajmuje się projektowaniem, marketingiem oraz dystrybucją odzieży. Sprzedaż jest prowadzona w 4 sieciach detalicznych: Top Secret, Top Secret&Friends, Troll oraz Textilmarket liczących ponad 460 sklepów. Redan powstał w 1995 roku, a w 2003 roku akcje spółki zostały dopuszczone do publicznego obrotu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.