Salon 50 Style

Zarząd spółki KiK Textilien und Non-Food GmbH po otwarciu pierwszego w Polsce sklepu marki KiK, które miało miejsce w połowie marca 2012 roku w Środzie Wielkopolskiej, zapowiada rozwój salonów sprzedaży. Dwa nowe sklepy pojawią się jeszcze w kwietniu na Śląsku m.in. w Tarnowskich Górach. Przed końcem 2012 roku spółka chce mieć w Polsce od 15 do 20 salonów. Docelowo liczba sklepów ma urosnąć do 100.

– Początki naszego pierwszego polskiego sklepu w Środzie Wielkopolskiej były bardzo udane. Osiągnęliśmy dobre wyniki i przekonaliśmy klientów ze Środy Wielkopolskiej, że moda i wyroby włókiennicze wcale nie muszą być drogie. W ślad za nimi pójdą klienci z Zabrza i Tarnowskich Gór – powiedział Steffen Rosenbauer, dyrektor zarządzający KiK Intenational.

KiK to szybko rozwijająca się sieć handlowa z segmentu detalicznej sprzedaży dyskontowej, oferująca szeroki asortyment odzieży damskiej, męskiej, dziecięcej i niemowlęcej. Poza ubraniami, sprzedaje też upominki, zabawki, kosmetyki, akcesoria i tekstylia domowe.

Otwierając swój pierwszy sklep w Polsce, KiK kontynuuje ekspansję na rynki zagraniczne, którą rozpoczęło wejście na rynek austriacki w 1998 roku. Wiosną 2007 roku firma KiK otworzyła swoje oddziały w Czechach i Słowenii. W 2008 roku na Węgrzech i Słowacji, a w 2011 roku w Chorwacji. Założona w 1994 r. W Polsce nie prowadzi jeszcze sklepu internetowego.

Skrót KiK oznacza Kunde ist König, czyli klient jest królem.  Sieć należy do KiK Textilien und Non-Food GmbH. Firma posiada ponad 3 100 sklepów w Europie. Generuje roczny obrót w wysokości ponad miliarda euro. Na niemieckim rynku firm tekstylnych, KiK znajduje się w pierwszej dziesiątce.