PBH: 18 salonów Quiosque w 2012 roku

Wizualizacja Galerii Amber

Wizualizacja Galerii Amber

Marka Quiosque należąca do bydgoskiej firmy P.B.H. SA, powstała w 1991 roku. Jej sklepy sprzedają ubrania i dodatki dla młodych kobiet. Sieć sprzedaży stanowią salony własne, sklepy franczyzowe oraz outlety zlokalizowane w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców.

Obecnie sieć Quiosque ma 10 własnych punktów sprzedaży oraz  99 sklepów  franczyzowych, w tym trzy outletowe. W planach firmy są kolejne otwarcia.

– Od początku 2012 roku uruchomiliśmy cztery salony ( w Rybniku, Opolu, Grudziądzu i Olsztynie). Właśnie przygotowujemy się do piątego w tym roku otwarcia, w Inowrocławiu. Docelowo planujemy na koniec tego roku otworzyć do 18 nowych salonów – informuje w rozmowie z Retailnet.pl Magdalena Majchrzak – Puczyńska, dyrektor do spraw handlu i marketingu Quiosque.

W planach na ten rok są otwarcia salonów franczyzowych oraz co najmniej jednego outletowego. Nowe sklepy mają powstać  m.in. w Szczecinie, Koninie, Warszawie, Bydgoszczy oraz na Śląsku. Wielkość salonów Quiosque wynosi od 100 do 170 mkw. – Jesteśmy na etapie negocjowania umów więc nie zdradzamy jeszcze szczegółów dotyczących salonów – dodaje Magdalena Majchrzak – Puczyńska, dyrektor ds. handlu i marketingu marki.

Sieć rozwijana jest przede wszystkim w miastach mających powyżej 50 tys. mieszkańców, zarówno w centrach i galeriach handlowych jak i przy ulicach handlowych. Quiosque prowadził też sklep internetowy, jednak zawiesił go ze względu na niewielkie obroty. Obecnie firma ponownie rozważa uruchomienie e-sklepu.

Marka Quiosque powstała w 1991 roku, a swój rozwój poprzez franchising rozpoczęła od 1992 roku.  W jej ofercie znajdują się ubrania w stylu klasycznym, soft office i light casual. Quiosque to elegancki styl oraz dobry stosunek jakości do ceny. Ambasadorką marki jest dziennikarka i prezenterka – Monika Richardson, z którą spółka współpracuje już 3 sezon.

W samym 2011 roku marka mogła się pochwalić wzrostem obrotów w całej sieci na poziomie 43 proc. Przy czym sklepy istniejące co najmniej rok także wykazały znaczne wzrosty w stosunku do wyników osiągniętych w 2010 roku (na poziomie 12 proc.).

 

 

Reklama

Galeria Jurajska