Alior Bank Express

Taranko sp. z o.o., właściciel marki modowej Taranko realizuje plan otwarć nowych salonów. W ostatnich latach firma dynamicznie rozwinęła sieć sklepów firmowych i salonów partnerskich, wybierając lokalizacje w dużych centrach handlowych.

W tym roku spółka uruchomiła dwa salony firmowe w Warszawie i Bielsku-Białej. Pierwszy w 2012 roku zaczął działać w lutym w warszawskiej Arkadii, a drugi w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. W ubiegłym roku firma otworzyła m.in. swój drugi salon outletowy w Bydgoszczy. Obecnie w skład sieci wchodzi łącznie 34 salonów, w tym 25 firmowych, 7 franczyzowych i 2 outlety. Marka nie posiada sklepu on-line.

Salony sieci otwierane są na terenie całego kraju, najczęściej w dużych i średnich miastach w dużych centrach handlowych. Właściciel sieci na razie nie zdradza planów kolejnych otwarć. – W tej chwili na pewno chcemy się skupić na rozwoju istniejących salonów, odpowiednim ich zatowarowaniu i wzmocnieniem kolekcji, które przygotowujemy – powiedział w rozmowie z Retailnet.pl Jerzy Taranko, prezes spółki.

Taranko sp. z o.o. to istnieje od 1987 roku. Firma oferuje ubrania dla kobiet. Dwa razy w roku – w sezonie wiosenno-letnim i jesienno-zimowym – Taranko proponuje nowe kolekcje, zgodne z najnowszymi trendami światowej mody. Ubrania szyte są w krótkich seriach z dobrej jakości materiałów.