Salon Duka w nowej aranżacji Kitchen Life

Grupa Kapitałowa Redan poinformowała, że zamierza rozwijać część dyskontową Textilmarket. Liczy ona obecnie 260 placówek w Polsce. W roku 2012 planowanych jest 65 otwarć. Textilmarket to największa polska sieć dyskontów odzieżowych.

Od początku tego roku sieć powiększyła się o 10 nowych sklepów: w Zdzieszowicach, Mielcu, Międzyrzeczu, Kaliszu, Piotrkowie Trybunalskim, Lidzbarku Warmińskim, Gdyni i Świdniku. Do końca kwietnia otwarte zostaną placówki w Kłodawie, Brzegu, Opolu Lubelskim i Przysusze, i będzie liczyć 262 sklepy.

Rozwój sieci sprzedaży części dyskontowej postępuje zgodnie z założoną strategią. Ponadto od początku 2012 roku. gruntownie zmodernizowano 12 marketów. Zmodyfikowana została także oferta towarów oraz sposób ich ekspozycji w miejscu sprzedaży.

Dotychczasowy asortyment (odzież i akcesoria dla kobiet, mężczyzn i dzieci) obejmujący ponad 30 tys. produktów uzupełniony został ofertą z kategorii Dom, w której dostępne są artykuły wyposażenia wnętrz, m.in. tekstylia oraz artykuły sezonowe. – Działania mające na celu zwiększenie liczby klientów, a tym samym sprzedaży, przynoszą efekty. Sektor dyskontowy osiągnął w pierwszym kwartale 18 proc. wzrost sprzedaży w  porównaniu do zeszłego roku – powiedział Bogusz Kruszyński, prezes zarządu Redan SA.

Redan SA jest operatorem takich marek odzieżowych jak Top Secret, Troll i Drywash oraz sieci sklepów Textilmarket. Spółka funkcjonuje w ramach Grupy Kapitałowej, która zajmuje się projektowaniem, marketingiem oraz dystrybucją odzieży. Spółka powstała w 1995 roku, a w 2003 roku zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.