Oktawiusz Olszewski, Retail Operations Director Soul sp. z o.o.

Sieć sklepów Olimpia, która oferuje odzież w 2012 roku uruchomiła dwa sklepy w centrach handlowych. W galerii M1 w Czeladzi został otwarty salon o powierzchni ponad 60 mkw. Natomiast od połowy kwietnia działa sklep o powierzchni 66 mkw. w CH Blue City w Warszawie   – W 2012 roku planujemy otworzyć kilka sklepów w centrach handlowych zlokalizowanych w dużych miastach. Obecnie jesteśmy na etapie negocjacji umów  powiedział redakcji Retailnet.pl Marek Gocał, członek zarządu Olimpia SA.

Firma Olimpia SA pod marką Olimpia zajmuje się produkcją i sprzedażą odzieży dla kobiet. W Polsce działa sieć salonów własnych i franczyzowych, których łącznie jest 15. Ponadto marka jest obecna w wielu partnerskich butikach odzieżowych. Średnia powierzchnia otwieranych sklepów wynosi 60-70 mkw. Produkty marki Olimpia znane są nie tylko w kraju. Eksportowane są m.in. do Anglii, Irlandii, Niemiec, Rosji, czy międzynarodowych stolic mody, jak Francja i Włochy. Od 2010 roku produkty oferowane przez markę Olimpia można również kupić za pośrednictwem firmowego sklepu internetowego.