Salon Olimpia w galerii handlowej

Sieć butików Swiss, która oferuje zegarki i biżuterię w lutym 2011 roku uruchomiła sklep internetowy.  – Jesteśmy zadowoleni z funkcjonowania sklepu onlinie. Ta forma sprzedaży produktów jest coraz bardziej popularna wśród klientów, co przekłada się na większe przychody sklepu. Ponadto koszty prowadzenia butiku online są mniejsze niż w sklepie stacjonarnym – powiedział redakcji Retailnet.pl Zbigniew Bieńkowski, manager ds. rozwoju sieci Swiss.

– W sklepie internetowym zamówiony produkt wysyłamy do klienta bezpłatnie. Przesyłka jest dostarczana w ciągu 3 dni. Klient również może odbierać towar osobiście w jednym z 72 sklepów Swiss – dodał Zbigniew Bieńkowski.

PHU Jubiler sp. z o.o. jest właścicielem sieci butików Swiss, które oferują zegarki i biżuterię. Sklepy są zlokalizowane w najlepszych centrach handlowych w Polsce. Pierwszy butik został uruchomiony w 1999 roku w CH Promenada w Warszawie.  Obecnie w ramach sieci Swiss funkcjonują 72 salony. Średnia powierzchnia otwieranych sklepów wynosi 40 mkw. W portofolio sklepów znajduje się prawie 10 marek biżuterii oraz 30 marek zegarków m.in. Fossil, Diesel, Citizen, Tissot, Calvin Klein, Emporio Armani, Swatch, Certina, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, D&G, Bulova, Festina, Moschino czy Timex.