Ulla Popken: nowe sklepy dopiero w 2013 roku

Wizualizacja wnętrza Ptak Outlet

Wizualizacja wnętrza Ptak Outlet

W Polsce sieć Ulla Popken posiada 5 sklepów w tym trzy w centrach handlowych. Jak informuje właściciel marki Ulla Popken Verwaltungs GMBH sp. komandytowa, w 2012 roku nie zostaną otwarte kolejne salony sieci w Polsce. Najbliższe otwarcia przewidziane są dopiero na przyszły rok.

Marka Ulla Popken  oferuje szeroki asortyment odzieży damskiej w większych rozmiarach. Wśród nich można znaleźć fasony codzienne, wieczorowe i oficjalne, a także duży wybór bielizny i mody sportowej. Ulla Popken przygotowuje aż 10 kolekcji w ciągu roku. Od roku 2011 w ofercie firmy można znaleźć także kolekcję ubrań męskich.

Ulla Popken posiada ponad 300 własnych sklepów detalicznych w Niemczech, Holandii, Belgii, Luksemburgu, Austrii, Szwajcarii, Wielka Brytania i Francji.

Sklepy parterskie otwarte na zasadach franczyzy obecne są w Polsce, Grecji, na Węgrzech, w Kuwejcie, Katarze, Egipcie, Rosji i na Cyprze. Ulla Popken udziela licencji franchisingowych Od 1998 roku. Nie wliczajac krajów Beneluksu, Szwajcarii i Austrii, wszystkie zagraniczne sklepy prowadzone sa przez prywatnych przedsiebiorców. We wszystkich krajach produkty marki cieszą się coraz większym zainteresowaniem.

Ulla Popken oferuje sprzedaż za pośrednictwem strony internetowej oraz katalogów wysyłkowych. Sklep internetowy oprócz odzieży damskiej i męskiej oferuje także akcesoria wyposażenia wnętrz. 

W polsce sklepy Ulla Popken znajduja sie m.in. w Centrum Handlowym Plaza w Krakowie oraz w CH Arkadia i CH Promenada w Warszawie.  

Reklama

Galeria Jurajska