CDRL: realizacja planu otwarć salonów Coccodrillo

Wojciech Normand wiceprezes Deichmann-Obuwie sp. z o.o.

Wojciech Normand wiceprezes Deichmann-Obuwie sp. z o.o.

Firma CDRL SA, właściciel marki Coccodrillo, producent odzieży dla dzieci, w kwietniu 2012 otworzył kolejny salon w Galerii NovaPark. Jest to już trzecia placówka sieci Coccodrillo w Gorzowie i 162. w Polsce. Firma nadal rozwija sieć sprzedaży i zapowiada, że w najbliższym czasie powstaną kolejne  salony franczyzowe.

Salon Coccodrillo w  NovaPark powstał w oparciu o nowy koncept. Wnętrze o powierzchni 88 mkw. zostało starannie zaplanowane i podzielone na wyraźne strefy ze względu na płeć oraz wiek dziecka. Zmieniono całkowicie wizerunek począwszy od mebli, oświetlenia, a na kolorystyce kończąc. Jest to trzeci salon sieci w mieście. Pozostałe dwa zlokalizowane są przy placu Jana Pawła II oraz w Galerii Askana.

Obecnie w kraju sieć salonów tworzą 162 lokalizacje. Marka posiada swoje sklepy między innymi: w Starym Browarze w Poznaniu, w Galerii Krakowskiej w Krakowie, w Galerii Mazovia w Płocku, dzielnicy Wilanów w Warszawie. Poza tym produkty oferowane przez markę można również zakupić za pośrednictwem sklepu internetowego. Firma nadal rozwija sieć sprzedaży, w najbliższym czasie powstaną kolejne  salony franczyzowe. Partnerów franczyzowych CDRL S.A. poszukuje w miastach powyżej 30 tyś mieszkańców. Salony mają wielkość od 50 do 70 mkw.

CDRL SA to firma, która zajmuje się projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją ubranek dla dzieci i młodzieży. Spółka powstała w 2002 r. jako efekt połączenia się dwóch firm działających w branży odzieżowej Marco sp. z o.o. oraz Remi sp. z o.o.. Marka  Coccodrillo pojawiła się na rynku w 2003 r.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016