Soul: poszukujemy lokalizacji dla kolejnych sklepów

Wizualizacja Crowne Plaza w Petersburgu realizowana przez Warimpex

Wizualizacja Crowne Plaza w Petersburgu realizowana przez Warimpex

Spółka Soul, zarządzająca siecią sklepów z obuwiem sportowym zapowiada dalszą rozbudowę sieci sprzedaży. Jak deklaruje – poszukuje nowych lokali oraz planuje wprowadzenie zmian w sklepie internetowym. Jednocześnie zmienia się wystrój salonów Soul, gdzie postawiono na prostotę w ekspozycji asortymentu.

– Spółka pracuje nad poszukiwaniem nowych atrakcyjnych lokalizacji, jak również sukcesywnym dostosowywaniem kolejnych, istniejących sklepów sieci Soul do nowego konceptu. Wierzymy, że klienci pozytywnie przyjmą nowy koncept naszych sklepów i że będzie on akceptowany przez właścicieli centrów handlowych. Obecnie prowadzimy sklep internetowy, którego sprzedaż zaczyna dorównywać sklepom stacjonarnym – z roku na rok widzimy wzrost. W 2012 roku zanotowaliśmy wzrost sprzedaży na poziomie 200 proc. porównujac z analogicznym okresem w 2011 roku). Obecnie pracujemy nad zmianą wyglądu sklepu internetowego oraz nad wprowadzeniem nowych udogodnień dla naszych klientów zapowiada w rozmowie z Retailnet.pl Oktawiusz Olszewski, Retail Operations Director Soul sp. z o.o.

Firma Soul w Polsce prowadzi sieć sklepów pod tą samą nazwą, oferującą najnowsze, często limitowane produkty  takich marek jak Converse, Cat, Merrell czy Cushe. Obecnie sieć liczy 18 sklepów – w tym 7 outletów. Salony zlokalizowane są m.in. w duzych miastach i mają powierzchnię 70-80 mkw. Z kolei powierzchnia outletow to 160 do 190 mkw.
 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska