Sklep Bomi w CH Klif Gdynia

Na przełomie czerwca i lipca 2012 ma zostać otwarty w Polsce pierwszy salon znanej amerykańskiej marki Victoria’s Secret oferującej ekskluzywną bieliznę damską. Markę wprowadza do naszego kraju Alshaya Poland, jednak jej właścicielem jest Limited Brands Inc.

Victoria’s Secret zdobyła ogólnoświatowy rozgłos w połowie lat 90., kiedy w pokazach bielizny zaczęły brać udział top modelki. W ciągu 10 lat pokazy te stały się największym tego typu przedsięwzięciem w świecie mody. Produkty marki są sprzedawane na całym świecie poprzez sieć tysiąca salonów oraz sklep internetowy.

Zgodnie ze wcześniejszymi zapowiedziami polski salon będzie zlokalizowany w Centrum Handlowym Złote Tarasy i zajmie około 100 mkw. powierzchni. Nie będzie to jedyny salon Victoria’s Secret w Polsce. Otwarcie kolejnego planowane jest także w 2012 roku, również w Warszawie. Znajdzie się on w Galerii Mokotów.

Oferta salonów Victoria Secret w Polsce będzie różniła się od tej znanej z butików mieszczących się w największych stolicach świata.  Spowodowane jest to ograniczoną powierzchnią. W Warszawie 15 procent asortymentu będzie stanowić bielizna. Reszta oferty toakcesoria takie jak kosmetyki, perfumy oraz torebki.   

Alshaya Poland Sp. z o.o. to międzynarodowa firma franchisingowa zrzeszająca marki m.in.: Victoria’s Secret, Topshop, Dorothy Perkins, Mothercare, The Body Shop oraz MAC.  Grupa zatrudnia ponad 22 tys. pracowników w 2 tysiącach salonów. Salony pod jej zarządem znajdują się m.in. w Wielkiej Brytanii, Polsce, Czechach, na Słowacji, w Rosji Turcji, Maroku, Egipcie, a także na Bliskim Wschodzie.

Limited Brands, do której należy marka Victoria’s Secret, w swoim portfelu posiada także takie marki jak Pink, Bath and Body Works, La Senza, CO Bigelow, White Bam Candle Co I Henri Bendel. Firma prowadzi w samych Stanach Zjednoczonych 2,6 tys. sklepów, sama jest właścicielem 800. Sieć sklepów jest także rozwinięta w Kanadzie. W sumie Limited Brands prowadzi 2,97 tys. sklepów.