Experian plc: niewielki spadek FootFall Index Polska

Salon sieci Takko Fashion

Salon sieci Takko Fashion

Po gwałtownym spadku liczby klientów w polskich centrach handlowych do którego – jak co roku – doszło po Świętach Wielkanocnych, w przedostatnim tygodniu kwietnia 2012 sytuacja powoli wracała do normy.  Z najnowszego badania FootFall Index Polska wynika, że kupujacych było o ponad 6 procent wiecej niż tydzień wcześniej i o niespełna 1 procent mniej niż przed rokiem.

Z obserwacji wykresu FootFall Index Polska wynika, że na wyraźnie wyższy wzrost nie ma jednak co liczyć. W poprzednich latach Polacy wiosną i latem znacznie rzadziej odwiedzali galerie handlowe, a na zakupy ruszali dopiero po wakacjach. Wyraźnego wzrostu liczby klientów oczekiwać można więc dopiero jesienią z tradycyjnym szczytem w okolicach Świąt Bożego Narodzenia.

FootFall Index Polska publikowany jest co tydzień i powstaje na podstawie badania ruchu osób odwiedzajacych centra i galerie handlowe. Indeks  umożliwia analizę przyzwyczajeń i preferencji klientów. Na jego podstawie można ocenić jakie sklepy cieszą się najwiekszym zainteresowaniem, w jakich godzinach kupujących jest najwiecej, jak korzystają oni z parkingu.

FootFall Index Polska sporządza firma Experian plc., z siedzibą w Dublinie. Spółka została założona w 1991 roku i dziś działa w 38 krajach, zaś jej obroty sięgają 4,1 mld dolarów (2,9 mld euro)roczne. Swoje systemy zainstalowała w 41 krajach, w 850 centrach handlowych. Polskę obsługuje odpowiadające za Europę Centralną i Wschodnią biuro w Berlinie. Experian plc notowana jest na giełdzie papierów wartościowych w Londynie.  

Reklama

Galeria Jurajska