Wizualizacja CH Marcredo w Kutnie

Spółka Prima Moda obecnie ma 44 salony własne w galeriach handlowych. – Chcemy w sieci łącznie posiadać 60 sklepów. Planujemy uruchomić je w okresie kilku lat, ale uzależnione jest to między innymi od otwarć kolejnych centrów handlowych – powiedział redakcji Retailnet.pl Piotr Miednik Financial Director Prima Moda SA.

Ponadto firma Prima Moda zamierza rozpocząć sprzedaż swoich produktów w internecie. – Sklep internetowy zostanie otwarty po wdrożeniu nowego systemu ERP. – dodał Piotr Miednik.

Prima Moda SA działa na rynku obuwniczym od początku lat 90 tych. Sklepy Prima Moda oferują obuwie damskie, męskie, akcesoria skórzane środki konserwacji do obuwia, galanterię skórzaną. Wszystkie produkty pozycjonowane są w sektorze medio-fine. Firma w 2006 roku została przekształcona ze spółki z ograniczoną odpowiedzialnością w spółkę akcyjną z siedzibą we Wrocławiu. Prima Moda SA w listopadzie 2007 roku zadebiutowała na GPW w Warszawie. Sieć marki Prima Moda dysponuje 44 sklepami, z czego tylko jeden jest zlokalizowany poza galerią handlową.  2011 roku spółka otworzyła 7 salonów własnych zarówno w nowych, jak i istniejących galeriach m.in. w Blue City Warszawa. Średnia powierzchnia otwieranych salonów wynosi 100 mkw.