Wizualizacja Galerii Solnej

28 kwietnia 2012, w warszawskiej galerii Złote Tarasy zostanie otwarty salon Marc O’Polo. W sklepie szwedzkiej marki odzieżowej można będzie znaleźć kolekcje damskich  oraz męskich ubrań utrzymane w nowoczesnym, miejskim stylu. Salon Marc O’Polo znajdzie się na parterze Złotych Tarasów, w sąsiedztwie Andy Fashion czy Levi’s Store i zajmie powierzchnię 255 mkw. Wnętrze sklepu stylizowane jest na mieszkanie typowe dla krajów Ameryki Północnej. Dominuje w nim nowoczesny design, wysokiej klasy materiały, dębowe wykończenia oraz odcień szarego grafitu.

Firma Marc O’Polo posiada już w Polsce trzy sklepy stacjonarne i jak deklarują jej przedstawiciele  zamierza uruchomić jeszcze 10-15 salonów w dużych miastach Polski (poza Warszawą, m.in. w Poznaniu, Gdańsku, Krakowie, Katowicach i Wrocławiu).

Marka Marc O’Polo powstała w 1967 roku. Od roku 1997 jej właścicielem  jest Marc O’Polo International GmbH. Centrala spółki mieści się w niemieckim Stephanskirchen. Sieć składa się obecnie z blisko 2,5 tys. salonów na całym świecie. Firma nie ma przedstawicielstwa w Polsce.

Złote Tarasy to galeria handlowa  w samym sercu Warszawy, między ulicami: Złotą i Emilii Plater oraz Dworcem Centralnym i Al. Jana Pawła II. Na pięciu poziomach tego centrum handlowego znajdują się sklepy ponad 200 marek. Jest też kilkadziesiąt restauracji i kawiarni, a także kluby muzyczne, kino, klub fitness oraz szereg punktów usługowych.

Głównym udziałowcem obiektu jest CBRE Global Investors.