LPP: powierzchnia salonów spółki wzrośnie w 2012 roku o 21 proc.

Dr Izabella Szczygielska WKB

Dr Izabella Szczygielska WKB

LPP SA ma za sobą rok najlepszych w historii spółki wyników finansowych. Firma sprzedała towary za 2,5 mld złotych wypracowując blisko 270 mln zł zysku netto. Zarząd spółki zapowiada, że kolejne lata, to czas rozwoju sieci sprzedaży. Powierzchnia sklepów LPP ma w 2012 roku wzrosnąć o 21 proc. z 343 tys mkw. do 415 tys. O 31 tys mkw. wzrosnąć ma powierzchnia sklepów LPP w Polsce, o 37 tys mkw. w Rosji i na Ukrainie, zaś w państwach UE o 3 tys mkw.

– Podobnie jak i w roku 2010, także w roku minionym tempo rozwoju naszych sieci sprzedaży nie było duże. Łączny przyrost powierzchni wyniósł w roku 2011 jedynie 7 proc- podkreśla cytowany w komunikacie Marek Piechocki, prezes zarządu LPP SA. – Plany dotyczące naszego rozwoju w roku 2012 są znaczenie wyższe i przekraczają dwudziestoprocentowy przyrost powierzchni handlowej. W tym roku zostanie otwarty nasz tysięczny sklep, a na koniec roku powinniśmy zarządzać siecią sprzedaży o powierzchni 415 tys. mkw. powierzchni. Podobne tempo rozwoju chcemy uzyskać w najbliższych latach, budując nowe placówki w krajach, w których już dzisiaj jesteśmy obecni, a także uruchamiając na wiosnę 2013 roku sieć sklepów oferujących młodym klientkom odzież i dodatki nowej marki, nad czym pracujemy już od kilku miesięcy – podsumowuje Marek Piechocki.

LPP jest właścicielem sieci sklepów Reserved, Cropp, House, Mohito. Do spółki nalezy ponad tysiac salonów sprzedaży, z czego połowa zlokalizowana jest w Polsce, w większości w centrach handlowych.

 

 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016