Trigonela: komercjalizacja Parku Wiatraki w Słupsku

Salon Decathlon w Parku Wiatraki

Salon Decathlon w Parku Wiatraki

Centrum Handlowe Pod Wiatrakami w podsłupskich Bolesławicach zmieniło nazwę na Park Wiatraki. Obiekt  został otwarty w marcu 2011 roku. Budynek w kształcie podkowy liczy ponad 20 tysięcy mkw. i posiada 586 miejsc parkingowych dla klientów. W centrum pawilonu mieści się pasaż handlowy, w którym największą powierzchnię zajmują delikatesy Piotr i Paweł.

Obiekt zmienił nazwę wraz ze zmianą zarządcy. Wcześniej rolę tę pełniła spółka IRES Polska. Od początku roku zarządcą centrum jest Citrus sp. z o.o.

– Nowe działania odbywają się pod hasłem: Zmieniamy się dla Ciebie i odnoszą się między innymi do zmiany nazwy i logo oraz nowej strony internetowej Parku Wiatraki. Obecnie toczą się rozmowy z potencjalnymi najemcami, którzy poszerzą ofertę naszego parku handlowego – mówi Andrzej Gutowski, prokurent Citrus sp. z o. o. – Ponad połowa powierzchni w obiekcie jest wynajęta. Staramy się ułatwić dostępność centrum dla klientów mieszkających w Słupsku, między innymi poprzez uruchomienie linii darmowego autobusu.

Jak udało nam się dowiedzieć, jednym z nowych najemców Parku Wiatraki ma być duży operator fitness. Na tę chwilę Park Wiatraki jest skomercjalizowany w około 60 procentach. W centrum od samego początku istnieją salony marek m.in.: Decathlon, Media Expert, Abra, Agata Meble, Eurofirany i salon outletowy Vabbi.

Citrus sp. z o.o. zajmuje się zarządzaniem nieruchomościami, w tym niedawno otwartą w Gdyni Galerią Szperk oraz komercjalizacją obiektów handlowych. Właścicielem spółki Trigonela jest Retail Center Slupsk Holding B.V.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016