Invest PBB: answear.com rozwija sieć tradycyjnych sklepów

wizualizacja Galerii Bawełnianka

wizualizacja Galerii Bawełnianka

Answear.com to pierwsza  multibrandowa platforma e-commerce w polskiej branży odzieżowej. Sieć postawiła na wielokanałowy system rozwoju. Od 2011 roku do sklepu internetowego dołączyły dwa salony stacjonarne w centrach handlowych. Rozmieszczone w sklepach sieci  iPady umożliwiają dokonanie zakupów także online. Pierwszy tradycyjny lokal Answear.com powstał w  nowej część galerii Echo w Kielcach. Kolejny salon znalazł się w Starym Browarze w Poznaniu. Oba zajmują około 1000 mkw. powierzchni. Firma nie zamierza poprzestać tylko na dwóch sklepach i ma w planach otwarcie kolejnych salonów o podobnej powierzchni.

Answear.com to sieć sklepów multibrand oferująca wyroby 150 firm z całego świata, w tym wiele niedostępnych do tej pory w Polsce. Answear.com to nie tylko ubrania, buty i modowe dodatki, ale również książki, albumy, kosmetyki, gadżety, zegarki, biżuteria, a nawet rowery.

Wszystkie produkty z oferty internetowej Answear.com są dostarczane do klientów w ciągu 24 godzin. Zarówno w salonach stacjonarnych w centrach handlowych, jak i sklepie internetowym można znaleźć produkty takich marek jak: Blend, DC, Calvin Klein Jeans, Cafeina, Cheap Monday, Coloud, Detox, Dragon, Echo, Emu, Energie, Extasy, Fly London, Fuga, Gas, Globe, Guess, Hedonia, Hilfiger Denim, Humor, Hunter, ICHI, Jack&Jones, Jack’s, Khujo, Koton, Kuch, Miss Sixty, Nixon, Nooka, Pepe Jeans, Review, Religion, Replay, Selected, Solid, Taschen, Yoshe, Zoo York i wielu innych.

Pomysłodawcą koncepcji jest twórca sukcesu marek House i Mohito – Krzysztof Bajołek. Za techniczną stronę przedsięwzięcia odpowiada specjalizująca się w tworzeniu dedykowanych serwisów e-commerce dla rynku odzieżowego – firma Media Ambassador. Answear.com to sieć własna, która nie pozwala na prowadzenie jednostek franczyzowych.

Answear.com charakteryzuje visual merchandising oparty na serii zdjęć packshotowych, gotowych stylizacjach prezentowanych na modelkach i modelach, autorskie filmy z wybiegu oraz szczegółowe opisy produktów. Sklep internetowy Answear.com powstał w grudniu 2010 roku. Jego właścicielem jest spółka Invest PBB.

Reklama

Galeria Jurajska