Action SA: rozwój sieci Sferis

Salon Answear.com w Kielcach

Salon Answear.com w Kielcach

Sieć Sferis, która oferuje urządzenia IT oraz RTV/AGD posiada 32 własne salony sprzedaży. Tylko dwa z nich są zlokalizowane poza galeriami handlowymi. Ponadto Sferis posiada sieć partnerską z 84 salonami oraz 65 wyspami handlowymi, które sprzedają materiały eksploatacyjne m.in. tusze marki Activ Jet.

– Nasze plany otwarcia salonów obejmują pierwsze półrocze 2012 roku. W kwietniu otworzyliśmy sklep w Pasażu Grunwaldzkim (51 mkw.), a 19 maja ruszy lokal o powierzchni 57 mkw. w CH Wzgórze w Gdyni. W zeszłym roku uruchomiliśmy 4 salony – powiedział redakcji Retailnet.pl Mariusz Mróz, dyrektor operacyjny Sferis.

Sferis istnieje na rynku od 1992 roku i jest rozwijającą się siecią sprzedaży detalicznej oferującą urządzenia IT oraz RTV/AGD. Do końca 2012 roku na terenie całej Polski Sferis zamierza posiadać 200 punktów i salonów sprzedaży. Średnia powierzchnia otwieranych sklepów wynosi 60 mkw. Salony własne sieci, a także salony partnerskie i stoiska typu wyspa zlokalizowane są w centrach handlowych największych miast w Polsce.  Sferis w swojej strategii kładzie nacisk na rozwój sieci franczyzowej oraz e-commerce obejmujące swym zasięgiem obszar całej Polski.  Od 2007 marka należy do notowanej na GPW spółki Action. 

Reklama

Galeria Jurajska