Salon Sferis

Polski rynek nadal pozostaje w centrum zainteresowania spółki NG2, jednak- jak  zaznacza w liście do akcjonariuszy prezes firmy, Dariusz Miłek zapadła decyzja o rozpoczęciu ekspansji w innych krajach Europy Środkowej i Wschodniej

– Założyliśmy spółkę zależną na Słowacji i w roku 2012 może się pojawić nawet 10 sklepów CCC na słowackim rynku – podkreśla prezes Miłek , dodając, że -NG2 ma za sobą pierwsze doświadczenia związane ze współpracą z franczyzobiorcami na wschodzie Europy. -Nasi franczyzobiorcy otworzyli dotąd pięć sklepów w Rosji, w marcu 2012 roku zainaugurowała pracę pierwsza placówka na Łotwie, a kolejne otwarcia w Europie Środkowej i Wschodniej są spodziewane w ciągu najbliższych miesięcy.

Rozwój zagranicznej sieci sklepów NG2 nie oznacza zmniejszenia tempa ekspansji na ryku Polskim. Wręcz przeciwnie. Jak podkreśla prezes Miłek: – Podtrzymujemy nasze strategiczne plany na najbliższe lata. Przewidujemy zwiększenie udziałów rynkowych NG2 w krajowym rynku obuwniczym do 20 proc. do końca roku 2013.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży jakie spółka NG2 osiągnęła w marcu 2012  przekroczyły 129 mln zł i były wyższe od osiągniętych rok wczesniej o ponad 29 proc. Przychody za pierwszy kwartał 2012 wyniosły ponad 256  mln zł,  co oznacza wzrost o blisko 39 proc.

NG2 SA zajmuje się produkcją i sprzedażą obuwia. W 2011 roku dysponowała siecią 714 salonów. Wśrod nich  m.in. 293 polskie oraz  52 czeskie salony CCC , 37 sklepów Quazi, a także 216 Boti.  Ponadto z NG2 współpracują 54 franczyzowe salony CCC (5 w Rosji) oraz 62 sklepy Boti. Do spółki należy 67 marek towarowych. Wśród nich najbardziej znana jest marka Lasocki.