Dariusz Miłek prezes NG2

Prace nad przygotowaniem sklepu internetowego sieci Reserved rozpoczęły się jeszcze w 2010 roku i pierwotnie planowano go otworzyć w 2011 roku. Debiut e-sklepu Reserved został jednak przesunięty i jak ujawnił dyrektor finansowy grupy LPP Dariusz Pachla w wywiadzie dla portlu biznes.pl:  do końca 2012 roku projekt ten powinien zostać w pełni zrealizowany.

Od 2010 roku działają sklepy internetowe dwóch innych marek należących do LPP – House oraz Cropp. Spółka zapowiada też, że w 2012 roku liczba sklepów grupy przekroczy 1 tys.

Reserved to marka odzieżowa, której kolekcje dla kobiet, mężczyzn i dzieci dostępne są w 10 europejskich krajach. Pierwszy sklep pod tą nazwą został otworzony w Polsce w połowie lat 90. Do dzisiaj powstało około 340 salonów w Europie Środkowej i Wschodniej. W kolekcjach oferowanych przez Reserved wyróżnia się linie: damskie (Office – linia elegancka, Street Fashion – moda miejska, Young – linia dla kobiet młodych), męskie (City – linia klasyczna, Casual – moda miejska, Young – linia dla młodych mężczyzn) oraz dziecięce Reserved Kids. Równolegle w ramach oferty salonów funkcjonuje linia Jeans, kolekcja bielizny, szeroka paleta akcesoriów oraz butów.

LPP SA jest polską firmą, notowana na warszawskiej giełdzie. Zajmuje się projektowaniem i sprzedażą odzieży.  Siedziba Spółki mieści się w Gdańsku. Tam też znajduje się również zaplecze projektowe marek Reserved i Cropp. W Krakowie zaś mieszczą się działy projektowe House i Mohito. LPP SA jest właścicielem sieci detalicznej liczącej ponad 600 salonów czterech marek: Reserved, Cropp, House i Mohito.