Piotr i Paweł: nowe delikatesy i rozwój e-commerce

Marek Łebek, PR & Marketing Manager sieci sklepów Smyk.

Marek Łebek, PR & Marketing Manager sieci sklepów Smyk.

Sieć supermarketów Piotr i Paweł w kwietniu 2012 roku uruchomiła sklep w Galerii Metro w Warszawie oraz w Nova Park w Gorzowie Wielkopolskim o powierzchni 1250 mkw. Równiez w kwietniu uruchomiono kolejny oddział sklepu internetowego, który będzie obsługiwała mieszkańców Katowic. Platforma e-commerce sieci jest już obecna w blisko 300 polskich miejscowościach. 

Jak informowała redakcja Retailnet.pl sieć supermarketów Piotr i Paweł w 2012 roku z powiększy się o 10 nowych lokalizacji. Markety maja być otwierane w galeriach handlowych i będa także funkcjonowały samodzielnie.

Pierwszy sklep sieci Piotr i Paweł powstał w 1990 roku z inicjatywy Eleonory Woś oraz jej synów Piotra i Pawła. Natomiast pierwsze umowy na zasadach franczyzy podpisano w 2000 roku, etedy też stworzono Centrum Logistycznego w Sadach koło Poznania. Obecnie sieć ma 83 sklepy w całym kraju.

Średnia powierzchnia sprzedażowa wynosi 1100 mkw., a asortyment sięga 30 tys. pozycji. Od 2003 roku prowadzona jest również sprzedaż internetowa (obecnie funkcjonuje ona w 10 miastach). Sieć należy do Piotr i Paweł S.A. z siedzibą w Poznaniu. W 2011 roku obroty spółki sięgnęły 1,7 mld zł (wzrost o około 7 proc. w porównaniu z 2010 rokiem).
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016